TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wystartowała kolorowa kampania firmy Manta

„Taniec, muzyka, zabawa” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania firmy Manta S.A. Dom mediowy Codemedia odpowiada za działania digital media mix: display, wideo, YouTube, programmatic, search, social media. Akcja kierowana jest do młodzieży i ich rodziców.
O autorze
1 min czytania 2018-06-07

Manta to polska marka z 20-letnim doświadczeniem na rynku lokalnym. Celem realizowanej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności produktów z portfolio marki.

Zależy nam na dotarciu do odbiorców, wśród których będziemy propagować aktywizację fizyczną dzieci poprzez nasze produkty, jako alternatywę dla spędzania przez nie czasu z tabletem bądź smartfonem. Po zapoznaniu się z profilem i doświadczeniem digitalowym domu mediowego, jak również dzięki organizowanym przez Codemedia szkoleniom, zdecydowaliśmy się na współpracę. Zaproponowane działania wpisują się w realizowaną przez nas strategię biznesową – mówi Rafał Wilczopolski, Dyrektor Marketingu Manta S.A

Pierwszy etap działań koncentruje się wokół promocji elektrycznych deskorolek. W spotach reklamowych i materiałach wideo wykorzystywany jest utwór Sylwii Przybysz „Próbuj dalej”.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Planując aktywności na potrzeby naszych stałych, jak i potencjalnych Klientów staramy się je dobierać w taki sposób, aby pozwalały osiągać jak najlepsze rezultaty. Naszą misją jest wspieranie naszych partnerów biznesowych w sprzedaży ich produktów i usług. Tym razem – po przeprowadzonej analizie – zaproponowaliśmy firmie Manta S.A. promocję w internecie, głównie w formacie wideo – mówi Anna Naparty, Codemedia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing