Testuj łóżko doskonałe z Meble Vox i Wide Open

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Testuj łóżko doskonałe z Meble Vox i Wide Open

Na profilu Meble VOX na Facebooku ruszyły dwa konkursy, za których kreację i produkcję odpowiada agencja interaktywna Wide Open. Oba są związane z nowym produktem - wielofunkcyjnym łóżkiem Meble VOX.

W ramach "Testu łóżka doskonałego" poszukiwani są testerzy, którzy otrzymają łóżka na własność i rozwiązując zadania będą walczyć o nagrodę główną – bon o wartości 10 000 zł.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Autorzy najciekawszych "tunningów" w konkursie "Odpicuj swoje łóżko" mogą zdobyć łóżko Meble VOX.

Promocję konkursów wspiera kampania odsłonowa przeprowadzana w serwisach tematycznych (muratordom.pl, czasnawnetrze.pl, urzadzamy.pl, designalive.pl) w serwisie Onet (dział „Wnętrza”) oraz aktywności na Facebooku i w Google AdWords.

Działania promocyjne realizowane przez Wide Open potrwają przynajmniej do końca września.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij