Znamy zwycięzców 5. edycji Papaya Young Directors

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy zwycięzców  5. edycji Papaya Young Directors

13 czerwca w Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbyła się gala finałowa 5. edycji konkursu Papaya Young Directors. Znamy nazwiska autorów najlepszych filmów reklamowych tego roku!

Decyzją jury składającego się z dyrektorów kreatywnych, copywriterów, reżyserów i operatorów, Grand Prix 5. edycji Papaya Young Directors trafiło w ręce duetu kreatywnego Tomasza Chrapusty i Katarzyny Czeżyk. Ich film „Upside down” dla marki EB to zmysłowa, autorska wariacja na temat kampanii „Tymczasem”, będącej również przedmiotem tegorocznego briefu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwszą nagrodę zdobyła autorka animacji – Tessa Moult-Milewska za film dla DPD „Czerwony kapturek”. Drugą nagrodę otrzymał natomiast Michał Radziejewski – reżyser spotu dla McDonald’s „Dwa słowa”.

Papaya Young Directors to jedyny w Polsce konkurs dla młodych reżyserów, kierowany zarówno do studentów, absolwentów, jak i osób bez dyplomu. Aby wziąć w nim udział, należy przygotować eksplikację reżyserską na temat marek Partnerów Głównych konkursu. W tym roku twórcy mierzyli się z briefami EB, McDonald’s, DPD, Sprite’a, Fundacji Orange, a także PZU.

Spośród 860 złożonych eksplikacji wyłoniono 12 autorów najlepszych prac, którzy powalczyli o finałowe laury. Ich zadaniem było przełożenie docenionego pomysłu na filmowy obrazek. Młodzi twórcy zmagali się z rozmaitymi trudnościami – pracowali z dziećmi, realizowali zdjęcia nocne i sceny kaskaderskie albo starali się zapanować nad… stadem 200 owiec. Walczyli też z uciekającym czasem, długie godziny spędzili w montażowni i studio postprodukcyjnym. Wszystko po to, by uzyskać jak najlepszy efekt!

Finaliści 5. edycji patrzą na format reklamowy bez uprzedzeń i stereotypów. Są odważni i kreatywni, nie przeraża ich ograniczony budżet i krótki czas na realizację filmu. Ich prace udowodniły, że młode talenty po prostu czekają na odkrycie. – dodaje Kacper Sawicki executive producer w Papaya Films.

Pełna lista laureatów 5. edycji konkursu Papaya Young Directors:

GRAND PRIX
Tomasz Chrapusta, Katarzyna Czeżyk
za film dla EB „Upside down”

I NAGRODA
Tessa Moult – Milewska

za film dla DPD „Czerwony kapturek”

II NAGRODA
Michał Radziejewski
za film dla McDonald’s „Dwa słowa”

WYRÓŻNIENIE
Paweł Soja
za film dla EB „Boomerang”

WYRÓŻNIENIE
za kompozycję i wyjątkową wrażliwość muzyczną

Konrad Kidawa, Ewa Sadowska
za film dla Fundacji Orange „Obcy” Konrada Kidawy

NAGRODA SPECJALNA HELIOGRAF
za szczególną wrażliwość wizualną dla tandemu reżyser i operator

Tomasz Chrapusta i Igor Połaniewicz
za film dla EB „Upside Down” Tomasza Chrapusty i Katarzyny Czeżyk

NAGRODA SPECJALNA PANAVISION
dla autora zdjęć

Jakub Stolecki
za film dla Sprite “Prawdziwe oblicze Marka” Jarka Tokarskiego

NAGRODA SPECJALNA MAKonLine UBEZPIECZENIA
dla autora zdjęć

Filip Madej
za film dla PZU “Możesz na nas polegać” Pawła Powolnego i Filipa Madeja

NAGRODA SPECJALNA ATM SYSTEM
za najlepszą produkcję dla reżysera i producenta

Patrycja Polkowska, Agata Wiśniewska, Gabriela Piskor
za film dla PZU „Sleepers” Patrycji Polkowskiej

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij