Kaktus w nowym, niezwykłym kubku od Agencji 4ALL

Agencja Reklamowa 4ALL od ponad 10 lat współpracuje stale z działem lodów Froneri. Opakowanie zaprojektowane przez zespół właśnie pojawiło się w sprzedaży. Nowość szybko zdobyła uznanie młodych konsumentów, nie tylko za sprawą wyjątkowego smaku, ale także szalonej, niepowtarzalnej...
O autorze
1 min czytania 2018-06-18

…grafiki na opakowaniu. 

Klient poprosił nas o przygotowanie kreatywnego, wyróżniającego się na rynku opakowania dla nowego formatu lodów Kaktus. Miało być z humorem, nawiązującym do znanej fanom Kaktusa konwencji, ale ważne było także podkreślenie wyjątkowego, podwójnego smaku – mówi Marek Dolewski, właściciel Agencji 4ALL.

Spośród kilku propozycji, marketing Froneri wybrał tę najbardziej kreatywną.

Po wewnętrznych naradach oraz rekomendacji Agencji, zdecydowaliśmy się na najodważniejszą linię i to był trafiony wybór – mówi Agnieszka Cisło, Marketing Manager Froneri Polska. Na nowym opakowaniu widać cechy szczególne bohaterów marki, połączone w szalone, pełne ekspresji twarze. To wszystko daje niesamowity, przykuwający uwagę efekt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grafika, pozostająca w młodzieżowych ramach estetycznych oraz trwały materiał, z którego opakowanie zostało wykonane, skłaniają młodych ludzi do używania go także w innych celach – może stanowić piórnik, pudełko na rozmaitości, czy osłonkę na doniczkę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing