Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos

Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki.
O autorze
2 min czytania 2018-06-19

5 popularnych i lubianych wśród grupy docelowej influencerów oraz 5 różnych spotów przygotowanych w konwencji krótkich gagów przedstawiających scenki z życia codziennego i rodzinnego, wszystkie nagrane w oryginalnej, minimalistycznej scenografii. Do tego 5 modowych gadżetów od marki Cheetos – głównych pomarańczowych „bohaterów” całej kampanii.

To już kolejna współpraca marki Cheetos z influencerami. Tym razem zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i postawić przed internetowymi twórcami mini wyzwanie aktorskie. To oni są bohaterami spotów, w których promują modowe gadżety z konkursu Cheetos. Wszyscy spisali się świetnie, mamy pięć naprawdę oryginalnych kreacji i wierzymy, że przypadną one do gustu młodym widzom, a także wzbudzą chęć posiadania modowych gadżetów i tym samym zachęcą do udziału w konkursie – BARBARA ROMANIUK, MARKETING MANAGER CHEETOS.

Marka Cheetos konsekwentnie kontynuuje strategię współpracy z influencerami. Adrianna Skon (LifeTube), Zuzanna Borucka (TalentMedia) i Naruciak (Golden Coil) już na początku tego roku podjęli wyzwanie #FashionChallenge, w którym stali się ekspertami modowego DIY i przygotowali autorskie projekty ubrań w formie prezentów dla członków swojej rodziny. W nowej odsłonie modowej kampanii marki Cheetos do znanej już trójki influencerów dołączyli jeszcze: Dominik Rupiński (TalentMedia) – jeden z popularniejszych influencerów w aplikacji Musical.ly oraz SMAV (TalentMedia), czyli Filip Kłoda, autor rozrywkowo-lifestyle’owego contentu na YouTube.

Na nagraniach było naprawdę zabawnie! Nie byłem nigdy na takim planie filmowym, więc się trochę stresowałem, ale finalnie wyszło super. Jestem zadowolony, że marka Cheetos zainteresowała się moją twórczością w Internecie. Sam spot, który wymyślili dla mnie, jest odwzorowaniem sytuacji chociażby z mojego domu, ha, ha! Zabawnie przedstawiona sytuacja, która jak myślę mogła się kiedyś przytrafić w domu każdemu z nas. Mnie zdarza się ona naprawdę bardzo często – DOMINIK RUPIŃSKI.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy z pięciu influencerów występuje w osobnym, dedykowanym sobie spocie promującym jeden konkretny modowy gadżet, tj. słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag (dmuchane sofy). Będzie można je wygrać przez cały okres trwania konkursu od 18 czerwca do 31 sierpnia. W promocyjnych paczkach chrupek znajdą się kody, które umożliwią wzięcie udziału w konkursie. Aby stanąć do gry o modowe gadżety od marki Cheetos, wystarczy wejść na stronę, wpisać unikalny kod z promocyjnej paczki oraz odpowiedzieć kreatywnie na pytanie otwarte. Do wygrania będzie aż 100 nagród dziennie, a cała pula w trakcie trwania całego konkursu wynosi 7500 nagród.

Z tak odjechanym ręcznikiem od Cheetos plaża będzie moja! Marka Cheetos przygotowała fajny konkurs dla młodych ludzi, którzy chcą zdobyć modowe gadżety i wyróżnić się z tłumu. Myślę, że warto takie gadżety mieć, dlatego zachęcam do udziału w naszej wakacyjno-letniej akcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się