Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Skąd czerpią wiedzę ludzie marketingu? Wstępne wyniki [ankieta]

Skąd czerpią wiedzę ludzie marketingu? Wstępne wyniki [ankieta]
Postanowiliśmy przeprowadzić krótką ankietę na temat tego, jakie są ulubione źródła wiedzy, jakie magazyny i serwisy internetowe czytają ludzie związani zawodowo z marketingiem w 2018 roku, jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania.
O autorze
0 min czytania 2018-06-19

W naszej ankiecie do tej pory wzięło udział ponad 200 osób. Poniżej przedstawiamy pierwsze wyniki.

Jakie polskie tytuły związane z marketingiem czytacie?

Które tematy są dla Was najbardziej interesujące?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pozostałe pełne wyniki podamy Wam pod koniec przyszłego tygodnia. A Tych z Was, którzy jeszcze nie wypełnili ankiety, gorąco do tego zachęcamy. Możecie to zrobić poniżej albo przechodząc do niej bezpośrednio, klikając tutaj >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na Wasze głosy czekamy do poniedziałku 25 czerwca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się