Włocławki. Usiądziesz z wrażenia! Ketchup Włocławek dla włocławian

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Włocławki. Usiądziesz z wrażenia! Ketchup Włocławek dla włocławian

Wielkie odliczanie dobiegło końca. Niespodzianką zapowiadaną w kampanii teaserowej Ketchupu Włocławek jest przestrzeń grillowa na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą ławki z wbudowanymi grillami.

Kampania Ketchupu Włocławek dla włocławian i mieszkańców Kujaw to przykład działań 360, w których marka integruje narzędzia digitalowe, socialowe, ATL, BTL, angażuje influencerów, a wszystko ma CSR-owy charakter.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach eventu otwarcia w sobotę 16 czerwca przygotowano atrakcje dla całych rodzin, konkursy z nagrodami i wspólne grillowanie. Warsztaty kulinarne poprowadził znany bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej, czyli o tym, jak pochwalić się znajomym swoimi potrawami, opowiedziała instagramerka Anna Głowacka z kanału CześćAnna. Atrakcją wieczoru był koncert zespołu Afromental.

Działania w ramach akcji to podziękowanie od marki Włocławek dla jej wiernych konsumentów z rejonu, z którego pochodzi. Projekt jest wspierany kampanią lokalną w radiu i internecie, środkach komunikacji oraz przestrzeni miejskiej.

Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot, za zakup mediów Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij