MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek

MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek

Po wczorajszym meczu otwarcia mundialu dla Polaków wiadomo, że papierowi faworyci nie zdołali sprostać wymaganiom. Zaś marketingowcy po przegranym meczu dali sobie radę wyśmienicie.

Jak marki zareagowały na porażkę z Senegalem? Zobaczcie 7 najlepszych real-time marketingowych podań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#Ballantine’s

Ballantine's zdecydowanie dopinguje dalej, dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe. Zdrowie naszych!

#NIVEA

Dzięki przegranej nasi będą mocniejsi i bardziej skoncentrowani w kolejnym meczu z Kolumbią.

#Muzeum Narodowe w Warszawie

Muzeum Narodowe w Warszawie pozostawiło to popołudnie bez komentarza.

#Lipton

A jak Wy trawicie przegraną naszych?

#Żywiec

Żywiec dalej gra z naszymi.

#Katarzyna Bosacka

Oj Panowie, a gluten był?

#Coca-Cola

Spodziewaliście się takiego wyniku?

A Wy, widzieliście lepsze przykłady postów marek? Dajcie nam znać w komentarzach!

>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij