#MojePięknoMojaHistoria: Dove pomaga Polkom odkryć, że są piękne

#MojePięknoMojaHistoria: Dove pomaga Polkom odkryć, że są piękne
8 na 10 Polek chcę wyglądać jak najlepiej, a nie podążać za lansowanymi w mediach kanonami piękna, ale zaledwie 2 na 10 z nich uważa się za piękne*? Marka Dove wierzy, że piękno powinno być źródłem pewności siebie, a nie powodem negatywnych emocji.
O autorze
1 min czytania 2018-06-25

Marka Dove od lat inspiruje kobiety, by chciały wyglądać jak najlepiej, ponieważ dzięki świetnemu wyglądowi i doskonałemu samopoczuciu czują się szczęśliwsze, dlatego od lat mówi głośne “nie” wyidealizowanemu i nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety, jaki prezentowany jest na co dzień w mediach, reklamie czy telewizyjnych serialach.

Poznaj historie sześciu Polek, które czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna. Dołącz do akcji i podziel się z innymi swoją historią piękna używając #MojePięknoMojaHistoria.

PS Dove Real Beauty Sketches 

Już w 2013 roku marka Dove stworzyła kampanię, która pokazać miała kobiece piękno. Na potrzeby kampanii wynajęto wyszkolonego rysownika FBI, który podczas eksperymentu stworzył portrety kobiet według ich własnego opisu. W drugim etapie rysownik naszkicował portret tej samej kobiety, zgodnie z opisem przedstawionym przez zupełnie inną osobę. Jakie były efekty prac? Czy potrafimy przyznać się do naszego piękna?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A jak wygląda eksperyment Dove dla mężczyzn?

PS2 Dove Image Hack 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ubiegłym roku Dove wystartowało z nową, zaskakującą kampanią ‘Image_Hack’, która ma przyczynić się do zmiany wizerunku kobiety w mediach. Marka wraz z duńskim oddziałem agencji Mindshare zhakowała w tym celu serwis stockowy Shutterstock.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 Lets You Be You

A Tu, jak byś zareagował, gdyby ktoś zupełnie obcy podszedł do Ciebie i powiedział, że jesteś piękna?