„ŠKODA. Wszystko co ważne”. Nowa kampania marki ŠKODA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„ŠKODA. Wszystko co ważne”. Nowa kampania marki ŠKODA

25 czerwca ruszyła nowa kampania marketingowa marki ŠKODA. Kampania składa się z części wizerunkowej oraz produktowej, a jej hasło brzmi: „ŠKODA. Wszystko co ważne”. Za kreacje odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media Direction.

Część wizerunkowa kampanii składa się z materiałów video długości 60’’ i 30’’, warstwa produktowa obejmuje materiały video o długości 15’’ i 8’’ oraz kampanię display i social media. W komunikacji wykorzystano dwa modele samochodów marki ŠKODA: KODIAQ i OCTAVIA. Jednym z celów marki, co uwypukla kampania, jest udostępnianie zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Część wizerunkowa kampanii składa się z materiałów video długości 60’’ i 30’’, warstwa produktowa obejmuje materiały video o długości 15’’ i 8’’ oraz kampanię display i social media. W komunikacji wykorzystano dwa modele samochodów marki ŠKODA: KODIAQ i OCTAVIA. Jednym z celów marki, co uwypukla kampania, jest udostępnianie zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij