Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„ŠKODA. Wszystko co ważne”. Nowa kampania marki ŠKODA

25 czerwca ruszyła nowa kampania marketingowa marki ŠKODA. Kampania składa się z części wizerunkowej oraz produktowej, a jej hasło brzmi: „ŠKODA. Wszystko co ważne”. Za kreacje odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media Direction.
O autorze
0 min czytania 2018-06-26

Część wizerunkowa kampanii składa się z materiałów video długości 60’’ i 30’’, warstwa produktowa obejmuje materiały video o długości 15’’ i 8’’ oraz kampanię display i social media. W komunikacji wykorzystano dwa modele samochodów marki ŠKODA: KODIAQ i OCTAVIA. Jednym z celów marki, co uwypukla kampania, jest udostępnianie zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców.

 

Część wizerunkowa kampanii składa się z materiałów video długości 60’’ i 30’’, warstwa produktowa obejmuje materiały video o długości 15’’ i 8’’ oraz kampanię display i social media. W komunikacji wykorzystano dwa modele samochodów marki ŠKODA: KODIAQ i OCTAVIA. Jednym z celów marki, co uwypukla kampania, jest udostępnianie zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj