Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Skąd w 2018 roku czerpią wiedzę ludzie marketingu? [wyniki ankiety]

Skąd w 2018 roku czerpią wiedzę ludzie marketingu? [wyniki ankiety]
Przy okazji 6 urodzin NM postanowiliśmy przeprowadzić krótką ankietę na temat tego, jakie są ulubione źródła wiedzy, jakie magazyny i serwisy internetowe czytają ludzie związani zawodowo z marketingiem, jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania.
O autorze
1 min czytania 2018-06-28

Odpowiedzi zbieraliśmy od 25 maja do 25 czerwca br. W ankiecie wzięło udział 760 osób. Serdecznie dziękujemy za każdy głos – poniżej wyniki.

Z jakich źródeł czerpiecie wiedzę o marketingu?

Jak często zaglądacie do serwisów internetowych związanych z marketingiem?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kiedy najczęściej poświęcacie czas na lekturę?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakie polskie tytuły związane z marketingiem czytacie?

Patrząc na zdecydowanie największą popularność Nowego Marketingu, przypominamy, że ankieta była promowana głównie za pomocą naszego serwisu.

Jakie zagraniczne tytuły związane z marketingiem czytacie?

W jaki sposób docieracie do materiałów zamieszczonych przez te tytuły w Internecie?

To pytanie było dla nas szczególnie ważne – z Waszych deklaracji wynika, że najczęściej docieracie do serwowanych na NM treści poprzez Facebooka (zarówno poprzez nasz fanpage, jak i posty innych stron lub Waszych znajomych oraz grupy – zapraszamy do naszej), bezpośrednie wejścia na stronę i nasz newsletter (jeśli jeszcze nie korzystacie, polecamy!). Zachęcamy także do śledzenia kont NM na LinkedInie i Twitterze.

Który sposób otrzymywania informacji o nowych materiałach poprzez lubiane przez siebie tytuły uważacie za najwygodniejszy?

Które tematy są dla Was najbardziej interesujące?

Marketing, której branży interesuje Was najbardziej?

Do ilu grup na Facebooku związanych z marketingiem należycie?

Dziękujemy wszystkim za udział w naszej ankiecie.