Kulinarne pojedynki, czyli sposób Netto na promocję świeżych owoców i warzyw

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kulinarne pojedynki, czyli sposób Netto na promocję świeżych owoców i warzyw

Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii ośmiu znanych blogerów. Ich kulinarne propozycje są oceniane przez fanów.

Który z blogerów ma najbardziej praktyczne podejście do jedzenia? Który z nich gotuje najsmaczniej, a który szuka drogi na skróty? Zaangażowanie do współpracy influencerów to doskonały sposób na pokazanie, jak można przemycić zdrowe i świeże owoce oraz warzywa na talerze swojej rodziny. Dzięki współpracy z praktykami, sieć sklepów Netto zachęca do samodzielnego gotowania oraz pokazuje, że nie musimy być mistrzami kuchni, by samodzielnie przygotować zdrowy i smaczny posiłek dla swoich bliskich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Blogerzy stają do rywalizacji a fani mogą ocenić, czy prezentowane pomysły na posiłki trafią w ich gust i tym samym zasłużą na przepustkę do dalszego etapu zabawy. Rywalizację rozpoczęło ośmiu blogerów, podzielonych na dwuosobowe zespoły. Pojedynkują się dwa razy w tygodniu, publikując na swoich kanałach przepisy kulinarne. Netto prezentuje je z kolei na Facebooku i specjalnie stworzonej podstronie. Internauci mogą śledzić rywalizację, dzięki bogatym galeriom zdjęć i filmów. Tworzone przez blogerów dania przygotowane są z produktów dostępnych w sklepach Netto, w znacznej mierze z marek własnych. Fani pod koniec tygodnia mogą głosować na ulubionego blogera w ankiecie na FB, zawierającej gify z prezentacją obu przepisów każdego z bohaterów starcia.

W pojedynkach kulinarnych Netto biorą udział: Tata w pracy, Zuch, Tekstualna, Mamalla, Basia Szmydt, AlaantkoweBlw oraz Perfekcyjna w domu.

Kuchenne Pojedynki Netto są drugim etapem kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, będącej odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz trendy na rynku. Lekka i humorystyczna forma kampanii adresowana jest do młodych konsumentów i rodziców z dziećmi oraz wszystkich tych, którzy poszukują sposobów na wdrożenie zdrowszych nawyków żywieniowych w swoim domu, ale bez wielkich wyrzeczeń. W swoich działaniach Netto skupia się promowaniu oferty świeżych produktów, a także propozycjach asortymentu z kategorii eko, bio, bez cukru, dostępnego w ramach Półki Zdrowia i pokazuje, dlaczego warto sięgać po nie na co dzień.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij