Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Brodka w coverze „Wszystko czego dziś chcę” promuje „Rojst” – pierwszy polski serial Showmax

Teledysk do hitu „Wszystko czego dziś chcę” Izabeli Trojanowskiej w wersji Moniki Brodki zapowiada serial kryminalny „Rojst” – pierwszą polską produkcję dla platformy Showmax, której premiera odbędzie się 19 sierpnia.
O autorze
1 min czytania 2018-07-28

Już 19 sierpnia nastąpi premiera nowego serialu kryminalnego „Rojst” z udziałem Andrzeja Seweryna, Dawida Ogrodnika i Piotra Fronczewskiego. W nostalgiczny, a jednocześnie mroczny klimat lat 80. wprowadza teledysk do utworu „Wszystko czego dziś chcę” w wersji Brodki oraz znanego producenta, A_GIM-a z udziałem Fronczewskiego i Ogrodnika.

Teledysk wyreżyserował Michał Marczak, autor nagrodzonego w Sundance filmu „Wszystkie nieprzespane noce”, jak również klipu Radiohead do utworu „I promise”.

– Pomysł, żeby jeszcze przed samym serialem powstał i ukazał się prolog serialu wydał mi się bardzo ciekawy. Chciałam, by nasza wersja znanego przeboju lat 80. „Wszystko czego dziś chcę” stworzona na potrzeby prologu nabrała nowego charakteru pasującego do klimatu serialu Rojst. Wyobraziłam sobie ten skoczny oryginał w wersji dużo wolniejszej, mrocznej i dusznej, wręcz narkotycznej. Pomyślałam, że dobrze zgra się z aurą i tematyką serialu. Tekst utworu również nabrał innego znaczenia. No i ten klip z Panem Piotrem Fronczewskim! – powiedziała Monika Brodka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwiastun serialu:

PS 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Legendarne przeboje m.in. Stana Borysa i Zdzisławy Sośnickiej doczekały się swojej filmowej wersji w ramach cyklu Legendy Polskie Allegro:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



PS2 

W ramach promocji drugiego sezonu Opowieści Podręcznej podręczne wyszły na warszawskie ulice i stworzono specjalną linię odzieżową inspirowaną najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia.

PS3

W celu promocji nowego sezonu serialu „Orange is the new black”, Netflix stworzył spot z udziałem Magdy Gessler, oceniającej więzienną kuchnię jednej z bohaterek filmu.

PS4 

W ramach promocji trzeciego sezon serialu „Gra o tron”, w poniedziałkowym wydaniu New York Timesa na dwóch rozłożonych stronach czytelnikom ukazywał się nagle… cień smoka. Więcej akcji promocyjnych w artykule Dragon is coming – najlepsze akcje promujące „Grę o tron”.

PS5 

Wiele niestandardowych akcji towarzyszyło także promocji serialu Stranger Things: