Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w nowym spocie FUZETEA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w nowym spocie FUZETEA

Coca-Cola wystartowała z drugą fazą kampanii reklamowej marki FUZETEA. Jej głównymi bohaterami są Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym wideo zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie.

Komunikację projektu wspiera psycholog, który wyjaśnia, dlaczego krótka pauza nigdy nie jest stratą czasu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

FUZETEA ponownie zaskakuje Polaków swoją fuzją smaku. Marka wystartowała z drugą fazą komunikacji, w którą powtórnie zaangażowali się topowi influencerzy. Aktorka Basia Kurdej-Szatan, bloger Modny Tata oraz dziennikarka Gabi Drzewiecka zostali bohaterami wideo, w którym dzielą się swoimi sposobami na znalezienie chwili tylko dla siebie w trakcie zabieganego dnia.

Na potrzeby kampanii Coca-Cola sprawdziła, czy pomimo natłoku obowiązków Polacy potrafią znaleźć chociaż kilka minut na chwilę relaksu. Jak wynika z badania Czy Polacy potrafią zwolnić? Czyli „me time” w praktyce 47% z nas znajduje czas na odprężenie się co najmniej raz dziennie. Jakie jest najlepsze miejsce na chwilę tylko dla siebie? 40,1% respondentów wybiera zacisze własnego domu, do tego ciepłe kapcie i wygodne ubranie, bez których nie obejdzie się aż 32,9% badanych. O tym, dlaczego tak ważna jest chwila pauzy i skupienie na swojej osobie opowiada psycholog i coach – Małgorzata Biniek, ekspertka marki FUZETEA.

W ramach kampanii kontynuowany jest także sampling na masową skalę. Jednak to nie jedyne działania, jakie marka prowadzi w przestrzeni miejskiej. Plakaty FUZETEA możemy zobaczyć na dworcach, w pociągach, nadmorskich kurortach oraz sezonowych punktach sprzedaży w aż 40 miastach w Polsce.

Drugiemu etapowi komunikacji towarzyszy także 30 sekundowy spot Twoja chwila pełna smaku dostępny w telewizji, na stronie www.fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki. FUZETEA jest ponadto mocno wspierana w mediach, pozostając zdecydowanym leaderem wydatków mediowych w kategorii ice tea.

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij