Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Płatność Google Pay dostępna w Tpay.com

Nowa metoda płatności od Google – Google Pay – jest już dostępna dla wszystkich. Dzięki współpracy z Google, Tpay.com udostępnił w swojej ofercie portfel Google.
O autorze
1 min czytania 2018-08-09

Google Pay to nic innego jak konto Google, które pełni rolę elektronicznego portfela z zapisanymi w nim kartami. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo transakcji, a kryterium szybkości płatności jest dla nich najważniejsze.

Aby skorzystać z płatności Google, robiąc zakupy online, wystarczy wybrać przycisk z logo Google Pay na panelu transakcyjnym Tpay.com lub na stronie e-sklepu. Płatność zostanie zrealizowana poprzez kartę zapisaną na bezpiecznym koncie Google, tak aby twoje konto i dane osobowe były cały czas automatycznie chronione przed wszelkimi zagrożeniami.

Za sprawą integracji Tpay.com każdy sprzedawca, którego operatorem płatności online jest Tpay.com, udostępniający płatności kartą w swoim e-sklepie, umożliwia klientom wybór nowej metody płatności bezpośrednio w panelu transakcyjnym lub na stronie swojego sklepu. Co ważne, nowe rozwiązanie przygotowane przez Tpay.com nie wymaga żadnej integracji i nakładu pracy po stronie sprzedawcy, a co za tym idzie Google Pay został zintegrowany z istniejącym systemem transakcji bez dodatkowych kosztów. To niewątpliwie ważny wyróżnik dla sprzedawców oferujących swoje produkty i usługi w Internecie – zyskali bowiem dodatkową przewagę wyróżniającą ich spośród konkurencji.

To dobra wiadomość dla klientów praktycznie z całego świata, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo transakcji, a kryterium szybkości płatności jest dla nich najważniejsze. Dzięki nowej metodzie płatności sprzedawca zyskuje nowe możliwości sprzedaży o zasięgu transgranicznym, powiększając grono zadowolonych klientów i ograniczając porzucone koszyki, zwiększając tym samym konwersję w swoim e-biznesie. Bardzo się cieszę, że Tpay.com ma możliwość współpracy z tak znanym, globalnym partnerem jak Google i wdraża najnowsze rozwiązania płatnicze, które naszym płatnikom pozwalają zaoszczędzić bezcenny czas. – komentuje Paweł Działak, Prezes Zarządu Krajowego Integratora Płatności S.A. – właściciela marki Tpay.com.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj