Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sklep modowy About You wchodzi na polski rynek

Value Media jest odpowiedzialny za kompleksową strategię mediową wprowadzenia na polski rynek modowego sklepu internetowego About You. Współpraca, nawiązana w wyniku wygranego przetargu, dotyczy jednej z największych kampanii na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2018-08-09

About You to jeden z najszybciej rozwijających się odzieżowych sklepów internetowych w Europie, z siedzibą w Hamburgu. Założony w 2014 r., swoją działalność prowadzi w sześciu krajach Europy. Obecnie podmiot jest wyceniany na ponad miliard dolarów. W roku finansowym 2018/2019 spółka zamierza zwiększyć dochód z 283 milionów euro do kwoty 450 – 480 milionów euro, co odpowiada rocznej wartości transakcji przekraczającej 1,6 miliarda euro. Na polskiej stronie ABOUT YOU odnaleźć można blisko 50.000 produktów ponad 500 marek. Platforma wyróżnia się dostosowaniem oferty do indywidualnego stylu każdego klienta. W Polsce kluczowe działania komunikacyjne i reklamowe nowego sklepu internetowego About You, zaczynają się w momencie rozpoczęcia współpracy z Value Media, w sierpniu br.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, About You powierzył launch sklepu internetowego zespołowi Value Media. Jest to jedna z największych kampanii na polskim rynku na przestrzeni ostatnich kilku lat, porównywalna z przeprowadzonym na ogromną skalę rebrendingiem Ery GSM na T-Mobile. Celem szeroko zakrojonej kampanii jest wprowadzenie sklepu internetowego About You na polski rynek oraz zbudowanie jego silnej pozycji rynkowej. Działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego w telewizji, radio i kinach, oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH i DOOH.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Walk Creative.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj