The heat is coming: mrożący spot Tomaszowa Mazowieckiego

The heat is coming: mrożący spot Tomaszowa Mazowieckiego
Męczą Was trwające upały? Szukacie miejsc na ochłodę i odpoczynek? Tomaszów Mazowiecki przygotował mrożący krew w żyłach spot, w którym pokazuje, że jest miastem, gdzie nie trzeba bać się upałów.
O autorze
1 min czytania 2018-08-09

W spocie utrzymanym w mrocznej stylistyce przedstawiono główne atrakcje Tomaszowa Mazowieckiego, które stanowią wyjątkową ochłodę w trakcie upalnych dni, czyli podziemny szlak turystyczny „Groty Nagórzyckie”, na trasie którego przez cały rok panuje 13°C, oraz Arenę Lodową będącą wielofunkcyjnym obiektem, w którym można spróbować swoich sił w zimowych dyscyplinach sportowych jak hokej, łyżwiarstwo czy short track.

Za produkcję spotu odpowiada BRANDmedia.

PS

Reklamą jakiej firmy może być ogromny billboard w formie nadgryzionego w połowie loda na patyku? Sprawdźcie sami: billboard 3D, dzięki któremu poczujesz chłód.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W jednej ze swoich kampanii region podlaski zachwycił internautów przepięknymi zdjęciami przyrody, które zachęcały do zwolnienia tempa życia, chwili odpoczynku i wyciszenia. Więcej o kampanii “Podlaskie. Zasil się naturą” przeczytacie w materiale Zasil się naturą. Podlaskie stosowane w dowolnych dawkach zawsze służy Twojemu życiu i zdrowiu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Na początku roku agencja Space150 z Minneapolis stworzyła niezwykły automat z… perfekcyjnymi kulkami śnieżnymi. Z pewnością przydałby się on także w okresie letnich upałów, które ostatnio nam towarzyszą. Szczegóły akcji: Chcesz poczuć klimat Minneapolis choć przez chwilę? Agencja Space150 stworzyła automat do perfekcyjnych kulek śnieżnych.