Złote Spinacze 2018: lista jurorów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Złote Spinacze 2018: lista jurorów

Przewodniczącym Jury konkursu jest Olaf Krynicki z Samsung Polska. Przewodniczącymi grup jurorskich zostali Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden, Michał Nowosielski z Bigthinkski, Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec oraz Przemysław Mitraszewski z Lighthouse.

Powołano Jury konkursu Złote Spinacze 2018. Skład jurorski został powiększony do 78 osób. W Jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego. Jurorzy będą obradowali w czterech grupach. Zakres ocenianych przez grupę jurorską kategorii konkursowych może ulec zmianie w przypadku znacznych dysproporcji w ilości zgłoszeń do poszczególnych kategorii.

Projekty oceniane będą w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja oraz efektywność.

– Osobiście będę przywiązywał największą uwagę do innowacyjności, ale też świeżości zgłoszonych projektów. Duże znaczenie będzie dla mnie również miała skuteczność przeprowadzonych działań, a więc czy dana akcja zrealizowała założone cele – mówi Przewodniczący Jury, Olaf Krynicki z Samsung Polska.

Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Efektywność, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Sport. W skład grupy weszli:

  • Bogdan Biniszewski / Prezes Zarządu / Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
  • Paweł Bylicki / CEO / Public Dialog
  • Jerzy Ciszewski / Wydawca, Redaktor Naczelny / publicrelations.pl
  • Alicja Górka-Pruszczak / Executive Director / Havas PR Warsaw
  • Marek Kosycarz / Wykładowca / Akademia Leona Koźmińskiego
  • Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
  • Iwona Kubicz / Prezes / Procontent
  • Arkadiusz Mierzwa / Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej / Jeronimo Martins
  • Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
  • Robert Moreń / Dyrektor ds. Komunikacji / Benefit Systems
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations / Bank Zachodni WBK
  • Jarosław Nyk / Prezes / VisionGroup
  • Anna Papka / Doradca ds. komunikacji na Polskę, Rzecznik Prasowy/ Shell Polska
  • Dawid Piekarz / Niezależny doradca
  • Tomasz Podolak / Prezes / Linkleaders
  • Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
  • Cezary Szymanek / Redaktor Naczelny / Rzeczpospolita.pl
  • Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet PR

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Michał Nowosielski, założyciel agencji BIGTHINKSKI. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity & CSR Communications, Social Media, Kreatywność, Moda i styl życia, Kultura i Media. W skład grupy weszli:

  • Liliana Anam / Menedżer Zarządzający / CSRinfo
  • Agnieszka Bajur / Prezes Zarządu / Marketing & Communications Consultants
  • Katarzyna Balashov / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Ikea Retail
  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board
  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Gabinetu Prezesa oraz Rzecznik Prasowy / Krajowa Izba Gospodarcza
  • Piotr Filipek / Niezależny doradca
  • Zbigniew Gajewski / Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu / Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy
  • Ewa Hope / Docent, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Adam Jarosz / Managing Partner / BE Communications
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska / Rada Nadzorcza Mentax SA / dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
  • Agnieszka Madej / Dyrektor Wydawnicza, Współwłaściciel / Agape
  • Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja Young Arts
  • Mirella Panek- Owsiańska / Członkini Zarządu / CSR Europe
  • Magda Piekarczyk / Kierownik Komunikacji Marketingowej Volkswagen Samochody Użytkowe / Volkswagen Group Polska
  • Mariusz Pleban / Prezes Zarządu / Multi Communications
  • Łukasz Przybysz / Medioznawca, Politolog, Wykładowca / Uniwersytet Warszawski
  • Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Brzezińska, Kierownik Działu Spraw Korporacyjnych w Grupie Żywiec. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Media Relations, Content Marketing – branded content, Custom Publishing, Research&Insight, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness. W skład grupy weszli:

  • Agnieszka Bacińska / Prezes / Walk PR
  • Magdalena Budziszewska / Senior Marketing & PR Manager / Costa Coffe Polska
  • Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Jakub Dmitrowski / Partner Zarządzający w Smart Media / Właściciel Agencji RingPR
  • Ilona Gajewska / Specjalista, Corporate Marketing & Public Relations / 3M Poland
  • Justyna Gościńska-Bociong / Kierownik ds. Komunikacji i PR, Rzecznik Prasowy / Medicover Polska, Medicover Försäkrings
  • Krzysztof Jakubiak / Dyrektor Biura Prasy i Promocji, Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Zdrowia
  • Zbigniew Jankowski / CEO / Maurent PR
  • Monika Jasłowska / Head of Brands Management / Polpharma Group
  • Katarzyna Kamińska – Doradca Public Relations
  • Małgorzata Kołodrub / Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie / Danone
  • Julia Kozak / Intercultural Communication Strategist
  • Danuta Raczkiewicz-Chenczke / Prezes Zarządu Komplementariusza / RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • Ewa Sadowska / Head of Content & PR / Douglas Polska
  • Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies
  • Sebastian Tołwiński / Ferrero Polska
  • Jan Zając / Adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Prezes Zarządu, Sotrender
  • Agata Zeman / Operations Director / 24/7 Communication
  • Katarzyna Życińska - Jarosz / Prezes Zarządu / 38PR & Content Communication

Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej został Przemysław Mitraszewski, Managing Partner w Lighthouse. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa, Public Affairs i Lobbying, Komunikacja wewnętrzna, PR miejsca, miasta lub regionu, Employer Branding, Turystyka i rekreacja, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny. W skład grupy weszli:

  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Maria Buszman / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / Wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Małgorzata Dziak-Masny / Director, Head of Healthcare Unit / FleishmanHillard
  • Anna Hahn- Leśniewska / Wiceprezes Zarządu / Partner of Promotion
  • Michał Jacuński / Wykładowca akademicki / Uniwersytet Wrocławski
  • Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Poland / Diageo
  • Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
  • Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
  • Adam Łaszyn / Prezes / Alert Media Communications
  • Małgorzata Mejer / Manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej / Procter & Gamble
  • Michał Olbrychowski / Dyrektor, Lider Communications Consulting / Deloitte Communications
  • Małgorzata Przybylska / Dyrektor Marketingu / TRAC TREC
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów
  • Sebastian Stępak / Dyrektor Zarządzający / MSLGROUP
  • Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana, Uniwersytet Warszawski / Prezes Zarządu, EXACTO
  • Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture
  • Małgorzata Zakrzewska / Dyrektor ds. Public Affairs / Play
  • Monika Zakrzewska
  • Fundacja Banku Ochrony Środowiska / Prezes Zarządu

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie.

Partner merytoryczny konkursu: KPMG. Partnerzy i patroni medialni: IMM, PRoto, Newseria, Wirtualnemedia, Marketing przy kawie, Puls Medycyny, Świat Hoteli, Forum Sportu i Biznesu, Michał Gmitruk Production, Klub Twórców Reklamy, Innovation. Partnerzy technologiczni: Conrego, Pro4media, VIDEOactions – agencja filmowa, Transmisje Online.

Informacje o konkursie są dostępne na: www.zlotespinacze.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij