Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Orange is part of the rainbow, tej – Netflix partnerem Marszu Równości w Poznaniu

Orange is part of the rainbow, tej – Netflix partnerem Marszu Równości w Poznaniu
Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu "Orange Is the New Black".
O autorze
1 min czytania 2018-08-11

fot. Grupa Stonewall

Bohaterki serialu przygotowały specjalny spot, w którym pozdrawiają Poznań:

W centrum miasta powstał ogromny tęczowy mural:

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pozdrowienia ukazały się także na fanpage’u serialu:

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stolica Wielkopolski pełna jest tęczowych symboli – tęczowe chorągiewki pojawiły się m.in. na poznańskich tramwajach. Zostały jednak szybko zdjęte z powodu „negatywnych komentarzy”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Piekarnia Bajgle Króla Jana przygotowała tęczowe bajgle:

PS Ben & Jerry’s reaktywuje na placu Zbawiciela tęczę nie do podpalenia

Z inicjatywy marki lodów Ben & Jerry’s, na kilka godzin przed Paradą Równości w Warszawie (9 czerwca 2018r.), uniwersalnym symbolem miasta stała się tęcza nie do podpalenia – w postaci wodno-świetlnego hologramu, tej samej wielkości, co dawna kwiatowa instalacja. 

PS2 Orange is the new black: Besos kochani

W celu promocji nowego sezonu serialu „Orange is the new black”, Netflix stworzył spot z udziałem Magdy Gessler, oceniającej więzienną kuchnię jednej z bohaterek filmu: Orange is the new black: Magda Gessler ocenia więzienną kuchnię Reznikov

PS3 IKEA: Taśtaj klunkry obok. Tej!

„Fertig na szpil”, „ból wyciepany na hasiok”, „Taśtaj klunkry obok. Tej!”, „Pofyrlane owoce”, „Ach, tyn klang” – marketerzy starają się coraz mocniej personalizować przekazy reklamowe. Coraz więcej marek rezygnuje z jednolitej komunikacji na rzecz segmentacji geograficznej. W poznańskim sklepie IKEA można znaleźć instrukcje w lokalnej gwarze.