Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dove i Cartoon Network przez kreskówki pokazują nastolatkom ich piękno i uczą, by uwierzyły w siebie

Dove i Cartoon Network przez kreskówki pokazują nastolatkom ich piękno i uczą, by uwierzyły w siebie
To, co oglądają dzieci, może odgrywać dużą rolę w tym, jak postrzegają siebie, więc dlaczego nie wykorzystać kreskówek, aby zwiększyć ich wiarę w siebie? Dove i Cartoon Network stworzyły kampanię “I’m fine”, której celem jest wzmocnienie pewności siebie w dzieciach i nastolatkach.
O autorze
1 min czytania 2018-08-11

Marki Dove i Cartoon Network nawiązały współpracę, aby za pośrednictwem kreskówek pomóc nastolatkom w budowaniu poczucia własnej wartości i nauczyć je radzić sobie z presją w szkole i internecie.

W ramach współpracy Dove i Cartoon Network powstanie 6 animacji, których celem jest pomóc dziewczętom wzmocnić poczucie własnej wartości i pewność siebie oraz nauczyć je samoakceptacji.



PS Fundacji Dzieci Niczyje: Słowa dają dzieciom moc. Supermoc!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Słowa dają moc” ma uświadomić rodzicom, jak ważne w wychowywaniu są dobre, pozytywne komunikaty, które przypominają dzieciom o tym, że są kochane, akceptowane, że mają wsparcie w najbliższych. „Kocham Cię”, „Wierzę w Ciebie”, „Uda Ci się”: słowa, które dają dziecku moc są bardzo proste, ale rodzice czasem o nich zapominają lub trudno im je wypowiadać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Cartoon Network: #BądźKumplem

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Według raportu NIK aż 40% młodzieży w wieku szkolnym zetknęło się ze zjawiskiem cyberprzemocy, a blisko połowa dzieci w szkołach podstawowych przyznała, że przynajmniej raz w miesiącu doświadcza niemiłego zachowania ze strony swoich kolegów. Dlatego Cartoon Network stworzyła kampanię #BądźKumplem, w której opowiadają o sile przyjaźni, o wspólnym przeżywaniu sukcesów i podnoszeniu się po porażkach.

PS3 IKEA: Bully a plant

IKEA chciała pokazać, że przemoc słowna może zniszczyć każdego. Aby uwydatnić negatywne skutki słownej przemocy, marka poprosiła dzieci o wyśmiewanie roślin w celu przeprowadzenia eksperymentu. Do akcji zaangażowało dwie, niemal identyczne, rośliny doniczkowe, które zostały umieszczone w szkole i otrzymały taką samą ilość wody, nawozów i światła słonecznego przez 30 dni, a uczniów zachęcano do obrażania jednej z roślin, druga zaś dostawała mnóstwo komplementów. Po 30 dniach dzieciaki mogły zauważyć niszczącą i budującą siłę słów

PS4 Dove: #MojePięknoMojaHistoria

Marka Dove od lat inspiruje kobiety, by chciały wyglądać jak najlepiej, ponieważ dzięki świetnemu wyglądowi i doskonałemu samopoczuciu czują się szczęśliwsze, dlatego od lat mówi głośne “nie” wyidealizowanemu i nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety, jaki prezentowany jest na co dzień w mediach, reklamie czy telewizyjnych serialach. W ramach kampanii #MojePięknoMojaHistoria pokazuje historie sześciu Polek, które czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna.

PS5 Nike: Don’t call me precious

Słowa, którymi dorośli opisują młodych sportowców, często zamiast ich dopingować, powodują zniechęcenie. Dlatego Nike stworzyło kampanię, która bez ogródek ma mówić dorosłym, żeby pozwolili młodym grać według własnych zasad: Nike daje dzieciom siłę do grania według własnych zasad