Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kanał „Uwaga! Naukowy Bełkot” na YT sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej AZS UMCS Lublin

Kanał „Uwaga! Naukowy Bełkot” na YT sponsorem tytularnym drużyny koszykarskiej AZS UMCS Lublin
Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała w rozgrywkach drugoligowych lubelska drużyna koszykówki mężczyzn. Sponsorem zespołu został kanał YouTube „Uwaga! Naukowy Bełkot”.
O autorze
1 min czytania 2018-08-17

Założycielem kanału jest Dawid Myśliwiec, współtwórca drużyny koszykarskiej AZS UMCS, której barw bronił przez trzy sezony. Jego plany pokrzyżowała kontuzja.

Koszykówka zawsze była dla mnie bardzo ważna. Na pewno kontuzja była czymś trudnym. Jednak jestem zawzięty i szukam sposobu na pomoc drużynie spoza parkietu. Jeśli mogę zrobić choć tyle dla zespołu, który jest mi bliski emocjonalnie, to bez wątpienia to zrobię! Uważam, że ma on potencjał na awans do 1 Ligi Koszykówki Mężczyzn. Czynnikiem ograniczającym w tym momencie są finanse. Czas to zmienić. Mam pomysł na to, jak kanał może koegzystować z drużyną. Nie chcę wykorzystywać jej do reklamy. Oba projekty mogą dzięki sobie korzystać – mówi Dawid Myśliwiec, twórca kanału „Uwaga! Naukowy Bełkot” na YouTubie.

PS Cristiano Ronaldo i RCKiK

Niedawno znany piłkarz Cristiano Ronaldo został ambasadorem Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku. W ramach kampanii Be The 1 inspiruje on i motywuje do oddawania krwi: Be The 1! Cristiano Ronaldo ambasadorem centrum krwiodawstwa w Białymstoku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj