TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Leszek stawia maluchy – konkurs Lecha, w którym można wygrać trzy Fiaty 126p

Ruszyła najnowsza aktywacja piwa marki Lech. Promocja jest nietypowa i wyjątkowa, ponieważ nagrodami w konkursie są trzy Fiaty 126p.
O autorze
1 min czytania 2018-08-17

Jest to pierwsza akcja promocyjna w sieci Carrefour, do której został zaproszony influencer. Maluchy zostały odrestaurowane i odpicowane przez Michała Jesionowskiego, prowadzącego kanał na YouTube pod nazwą „Miłośnicy czterech kółek”. Design samochodów inspirowany jest różnymi etykietami piwa Lech: Lech Free, Lech Premium i Lech Ice, a ich ekspozycję można zobaczyć w sklepach Carrefour w C.H. Arkadia i C.H. Wileńska w Warszawie oraz C.H. Posnania w Poznaniu. Zwycięzcy sami zdecydują, który spośród trzech Maluchów będzie w ich posiadaniu, co wzbudziło ogromny entuzjazm i wywołało falę pozytywnych komentarzy. To najlepszy dowód, że Leszek stanął na wysokości zadania! 

Za kreację i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa Advalue. 

PS Maluch dla Toma Hanksa

Ponad 120 tys. zł zebrane dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej i drugie tyle zadeklarowane przez Toma Hanksa, medialny buzz, a do tego dziesiątki tysięcy osób w całym kraju gotowe wesprzeć finansowo przedsięwzięcie – Gemini Park podsumował efekty akcji „Bielsko-Biała dla Toma Hanksa”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj