Leszek stawia maluchy – konkurs Lecha, w którym można wygrać trzy Fiaty 126p

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leszek stawia maluchy – konkurs Lecha, w którym można wygrać trzy Fiaty 126p

Ruszyła najnowsza aktywacja piwa marki Lech. Promocja jest nietypowa i wyjątkowa, ponieważ nagrodami w konkursie są trzy Fiaty 126p.

Jest to pierwsza akcja promocyjna w sieci Carrefour, do której został zaproszony influencer. Maluchy zostały odrestaurowane i odpicowane przez Michała Jesionowskiego, prowadzącego kanał na YouTube pod nazwą „Miłośnicy czterech kółek”. Design samochodów inspirowany jest różnymi etykietami piwa Lech: Lech Free, Lech Premium i Lech Ice, a ich ekspozycję można zobaczyć w sklepach Carrefour w C.H. Arkadia i C.H. Wileńska w Warszawie oraz C.H. Posnania w Poznaniu. Zwycięzcy sami zdecydują, który spośród trzech Maluchów będzie w ich posiadaniu, co wzbudziło ogromny entuzjazm i wywołało falę pozytywnych komentarzy. To najlepszy dowód, że Leszek stanął na wysokości zadania! 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kreację i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa Advalue. 

PS Maluch dla Toma Hanksa

Ponad 120 tys. zł zebrane dla Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej i drugie tyle zadeklarowane przez Toma Hanksa, medialny buzz, a do tego dziesiątki tysięcy osób w całym kraju gotowe wesprzeć finansowo przedsięwzięcie – Gemini Park podsumował efekty akcji „Bielsko-Biała dla Toma Hanksa”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij