źródło: adsoftheworld.com, greenpeace.org
Mimo że coraz więcej marek angażuje się w walkę z zanieczyszczeniem naszego środowiska sztucznymi tworzywami i deklaruje rezygnację z wykorzystywania plastikowych słomek, to wciąż na świecie jest wiele firm, które powinny pójść w ich ślady. Seria szokujących zdjęć wyprodukowanych przez agencję Rethink ma za zadanie zachęcenie zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw do ponownego przemyślenia wykorzystywania przez nich plastikowych produktów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS Greenpeace: Oceans of the Future
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Greenpeace stworzyło wystawę „Ocean of the Future”, która ma pobudzać do działania. Globalna organizacja ekologiczna przygotowała specjalne akwarium, za pomocą którego zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia oceanów. Akcja była nieprzyjemnym zaskoczeniem dla szkolnej wycieczki.
PS2 Espacio CREA: Plastikowa ryba
Espacio CREA też przypomina o problemie zanieczyszczenia oceanów. Agencja Piece of Cake stworzyła spot „Plastikowa ryba”, w którym pokazała, do czego prowadzi zatruwanie mórz i oceanów plastikowymi odpadami.
PS3 5 światowych marek, które rozpoczęły ekologiczną rewolucję
W celu ochrony środowiska coraz więcej firm decyduje się na wykorzystywanie materiałów pochodzących z recyclingu i podejmuje działania w celu ograniczenia wytwarzania plastiku. O tym, jak to robią McDonald’s, Adidas, Starbucks, IKEA oraz NIKE możecie przeczytać w materiale.