Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nie wysysaj życia z oceanów – Greenpeace walczy z plastikowymi słomkami

Nie wysysaj życia z oceanów – Greenpeace walczy z plastikowymi słomkami
Kanadyjska agencja Rethink przygotowała dla organizacji Greenpeace kampanię społeczną „Don’t suck the life from our oceans”, mającą na celu zwrócenie uwagi na to, jak szkodliwy wpływ na nasze środowisko ma wykorzystywanie plastikowych słomek na masową skalę.
O autorze
1 min czytania 2018-08-20

źródło: adsoftheworld.com, greenpeace.org

Mimo że coraz więcej marek angażuje się w walkę z zanieczyszczeniem naszego środowiska sztucznymi tworzywami i deklaruje rezygnację z wykorzystywania plastikowych słomek, to wciąż na świecie jest wiele firm, które powinny pójść w ich ślady. Seria szokujących zdjęć wyprodukowanych przez agencję Rethink ma za zadanie zachęcenie zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw do ponownego przemyślenia wykorzystywania przez nich plastikowych produktów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Greenpeace: Oceans of the Future

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Greenpeace stworzyło wystawę „Ocean of the Future”, która ma pobudzać do działania. Globalna organizacja ekologiczna przygotowała specjalne akwarium, za pomocą którego zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia oceanów. Akcja była nieprzyjemnym zaskoczeniem dla szkolnej wycieczki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Espacio CREA: Plastikowa ryba

Espacio CREA też przypomina o problemie zanieczyszczenia oceanów. Agencja Piece of Cake stworzyła spot „Plastikowa ryba”, w którym pokazała, do czego prowadzi zatruwanie mórz i oceanów plastikowymi odpadami.

PS3 5 światowych marek, które rozpoczęły ekologiczną rewolucję

W celu ochrony środowiska coraz więcej firm decyduje się na wykorzystywanie materiałów pochodzących z recyclingu i podejmuje działania w celu ograniczenia wytwarzania plastiku. O tym, jak to robią McDonald’s, Adidas, Starbucks, IKEA oraz NIKE możecie przeczytać w materiale.