Stworzone przez Greenpeace akwarium przyszłości szokuje zwiedzających

Stworzone przez Greenpeace akwarium przyszłości szokuje zwiedzających
Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace, stworzyła specjalne akwarium, za pomocą którego zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia oceanów. Akcja była nieprzyjemnym zaskoczeniem dla szkolnej wycieczki.
O autorze
1 min czytania 2018-06-07

Film promujący akcję został nakręcony w Irlandii, gdzie dzieci w wieku szkolnym udały się na wystawę „Ocean of the Future”. Dzieci z fascynacją mówiły o zwierzętach i rybach, które chciały zobaczyć, jednak rzeczywistość, zdecydowanie je rozczarowała. Przy tworzeniu ekspozycji wykorzystano plastiki znalezione poprzedniego dnia na lokalnej plaży.

PS What does it take to curb the effects of climate change?

To nie pierwsza wystawa Greenpeace, która ma pobudzać do działania. Wystawa miała na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na ziemi, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności za środowisko i przeciwdziałania zmianom klimatycznym.

PS2 The Plastic Ocean

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizacja Sea Shepherd znalazła sposób, aby zwrócić uwagę wszystkich pokoleń na problem plastikowych odpadów. Spot, zaczynający się od hipnotyzującego utworu idealnego do ćwiczenia jogi, stopniowo przeradza się w prezentację serii zdjęć pokazujących straszliwy widok…

PS3 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Swoją walkę z plastikiem rozpoczął także adidas. Prezes marki poinformował, że jego firma w 2017 roku sprzedała milion par butów wyprodukowanych z plastiku wyłowionego w oceanie. W sprzedaży były trzy rodzaje butów UltraBoost stworzone z organizacją ekologiczną Parley for the Oceans. Do wykonania każdej pary wykorzystano średnio 11 plastikowych butelek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS4 #TooLaterGram

Gdy przeglądamy Instagrama, często marzą nam się luksusowe apartamenty, egzotyczne podróże, kolorowe drinki z widokami. Czasem pojawia się zazdrość, że influencerzy mogą, a my nie! Dzięki kampanii, opatrzonej hashtagiem #TooLaterGram, WWF i agencja TBWA w Paryżu zmieniają uczucie zazdrości w lekcję ekologiczną.