13 polskich hip-hopowców i raperów na deskach teatru w projekcie TYMCZASEM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
13 polskich hip-hopowców i raperów na deskach teatru w projekcie TYMCZASEM

Jedna scena, czołowi przedstawiciele polskiego hip hopu i rapu i niezwykły spektakl wpisujący się w ideę TYMCZASEM – już 6 października w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie łączące muzykę i sztuki wizualne – Projekt TYMCZASEM.

Projekt TYMCZASEM, którego kulminacyjnym punktem będzie spektakl na deskach krakowskiego teatru im. Juliusza Słowackiego, współtworzą Sokół, Pezet, Żabson i Sitek. Już 6 października raperzy wezmą udział w wydarzeniu, w którym udowodnią, że okres między młodością a dojrzałością – TYMCZASEM – to czas niezbędny w życiu młodego człowieka – możliwość poznawania siebie, doświadczania, eksperymentowania, poszukiwania inspiracji. Koncept ten jest ponadczasowy, co podkreśla zestawienie ze sobą pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji – Sokoła i Pezeta oraz młodych i bardzo utalentowanych muzyków – Żabsona i Sitka. Raperzy wykonają na scenie znane utwory, a wszystko będzie miało charakter wyjątkowego spektaklu. Artystom towarzyszyć będzie jeszcze dziewięciu czołowych przedstawicieli rodzimego hip-hopu – w Krakowie pojawią się: Białas, Falcon1, Otsochodzi, Paluch, PlanBe, Rasmentalism, Sarius, Tede i Włodi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wydarzenie zapowiadają cztery teledyski – Sokół, Pezet, Żabson i Sitek wybrali nawzajem utwory z własnego repertuaru, które zinterpretowali w swój autorski sposób. Jako pierwsza premierę będzie miała zupełnie nowa wersja utworu „Chcemy być wyżej” w oryginale rapowana przez Sitka, a w ramach Projektu TYMCZASEM przearanżowana przez Sokoła we współpracy z Zeppy Zepem i Steezem.

Dostępny jest już drugi teledysk promujący projekt Tymczasem EB - klip do „Mogę Wszystko” Sitka, utworu oryginalnie nagranego przez Sokoła:

[Aktualizacja 13.09.2018]

Jest już trzeci teledysk promujący projekt Tymczasem EB – klip do utworu „Piroman” Pezeta. Numer oryginalnie nagrał Żabson.

[Aktualizacja 25.09]

Dostępny jest już ostatni klip promujący Projekt Tymczasem – „Ukryty w Mieście Krzyk” w wykonaniu Żabsona. Numer oryginalnie nagrał Pezet:

Prace nad przygotowaniem nowej wersji utworu można zobaczyć w pierwszym odcinku krótkich dokumentów z serii „Docuseries”.

– „Docuseries” to cykl materiałów wideo poświęconych pracy nad Projektem TYMCZASEM – mówi Steez. – Całe przedsięwzięcie jest dość złożone i wieloetapowe, dlatego postanowiliśmy przygotować materiały, które pokażą kulisy naszych działań i dadzą widzom wgląd m.in. w to, jak przebiega proces nagrań i produkcji muzycznej. W kilku odcinkach, które będą sukcesywnie pojawiały się na kanale YouTube NigdyStopTV, będzie można zobaczyć nie tylko filmy ze studia, ale także materiał z przygotowań do spektaklu w Teatrze im. Juliusza Słowackiego oraz wideo podsumowujące cały projekt – dodaje.

– Hip-hop jako muzyka i kultura w ostatnich latach przybrał rozmiary popkulturowego zjawiska, a jego skalę najlepiej obrazują liczby wyświetleń muzyki hip-hopowej na YouTube czy Spotify, subskrybentów w mediach społecznościowych oraz sprzedaż płyt artystów. Dlatego EB, marka znana z niekonwencjonalnych i odważnych działań, nawiązała współpracę z ważnymi dla młodego pokolenia artystami: Sokołem, Pezetem, Żabsonem i Sitkiem – mówi Michał Machaj, Kierownik marki EB w Grupie Żywiec. – Mamy nadzieję, że Projekt TYMCZASEM, który wspólnie przygotowujemy, będzie ważnym wydarzeniem artystycznym – dodaje.

Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Produkcją teledysków zajmuje się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją studio Lunapark, a filmy „Docuseries” realizuje duet reżyserski Kiziewicz Szupica. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij