#AerieREAL: 57 „nieidealnych” modelek bez retuszu promuje bieliznę

#AerieREAL: 57 „nieidealnych” modelek bez retuszu promuje bieliznę

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.

fot. Aerie Instagram

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aerie to marka bieliźniana, który duży nacisk kładzie na naturalność. W swoich kampaniach przedstawia prawdziwe kobiety, które mimo wielu niedoskonałości kochają swoje ciała – taki przekaz marka stara się komunikować swoim klientkom, które mają problem np. z akceptacją swoich krągłości.

Idąc tym tropem, Aerie stworzyła kampanię zatytułowaną #AerieREAL, do której zaprosiła 57 kobiet, które właśnie tych niedoskonałości nie mogą się powstydzić. Niektóre z nich mają widoczne rozstępy, blizny, znamiona – mimo wszystko, żadne zdjęcie nie zostało wyretuszowane. Co więcej – w kampanii wystąpiły też kobiety, które są niepełnosprawne – jedna z nich pozuje do zdjęć na wózku, druga zaś opiera się o kule ortopedyczne. Natomiast to, co zwraca największą uwagę w fotografiach to uśmiech, który uświetnia twarz każdej z kobiet. Taki obraz daje wszystkim jednoznaczny przekaz, że każda kobieta jest piękna i wszelkie defekty powinniśmy traktować jako atut i coś, co nas odróżnia od innych.

 

@itmemoana feels real good in her Real Power Plunge Push Up Bra!

Post udostępniony przez aerie (@aerie)

 

 

 

This is what #AerieREAL is all about.

Post udostępniony przez aerie (@aerie)

 

 

 

Wszystkie zdjęcia możecie zobaczyć na instagramowym profilu Aerie.

PS Pirelli Calendar 2017

W 2017 roku twórcy słynnego kalendarza Pirelli zrezygnowali ze skąpo ubranych modelek i celebrytek na rzecz prawdziwych, silnych i pięknych kobiet, zaś żadne zdjęcie nie zostało potraktowane Photoshopem.

PS2 CVS: Piękno w prawdziwym życiu

Amerykańska marka CVS też stworzyła kampanię, w której żadne zdjęcie nie zostało wyretuszowane.

PS3 Zalando: Ja bez ograniczeń

W marcu 2018 roku Zalando przeprowadziło kampanię, w której wystąpiły Beth Ditto, Alexandra Wester, Hanne Gaby Odiele i Sonia Ben Ammar. Ich zadaniem było zachęcanie kobiet do wyrażania siebie poprzez styl i samoakceptację.

PS4 Dove: #MojePięknoMojaHistoria

Marka Dove też ma na koncie kampanię stworzoną w nurcie #BodyPositive, którą chciała pomóc Polkom w odkryciu swojego piękna.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij