Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#AerieREAL: 57 „nieidealnych” modelek bez retuszu promuje bieliznę

#AerieREAL: 57 „nieidealnych” modelek bez retuszu promuje bieliznę
Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.
O autorze
2 min czytania 2018-08-27

fot. Aerie Instagram

Aerie to marka bieliźniana, który duży nacisk kładzie na naturalność. W swoich kampaniach przedstawia prawdziwe kobiety, które mimo wielu niedoskonałości kochają swoje ciała – taki przekaz marka stara się komunikować swoim klientkom, które mają problem np. z akceptacją swoich krągłości.

Idąc tym tropem, Aerie stworzyła kampanię zatytułowaną #AerieREAL, do której zaprosiła 57 kobiet, które właśnie tych niedoskonałości nie mogą się powstydzić. Niektóre z nich mają widoczne rozstępy, blizny, znamiona – mimo wszystko, żadne zdjęcie nie zostało wyretuszowane. Co więcej – w kampanii wystąpiły też kobiety, które są niepełnosprawne – jedna z nich pozuje do zdjęć na wózku, druga zaś opiera się o kule ortopedyczne. Natomiast to, co zwraca największą uwagę w fotografiach to uśmiech, który uświetnia twarz każdej z kobiet. Taki obraz daje wszystkim jednoznaczny przekaz, że każda kobieta jest piękna i wszelkie defekty powinniśmy traktować jako atut i coś, co nas odróżnia od innych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Post udostępniony przez aerie (@aerie)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
 

“No makeup, just the #AerieREAL me in my new bra.” Just the right lift & push. All the way @CarissaAlvarado! Shop her Real Me Full Coverage Push Up Bra with the link in our bio.

Post udostępniony przez aerie (@aerie)

 

 

This is what #AerieREAL is all about.

Post udostępniony przez aerie (@aerie)

 

 

“#AerieREAL for me is the comradery. It’s not just about how you feel about yourself, which is also very important, it’s about empowering others.” – @_Cheyconquersall Comment below & tell us what #AerieREAL means to you!

Post udostępniony przez aerie (@aerie)

 

 

“I felt like I made instant friends, and that’s not just because we were half naked from the moment we introduced ourselves, but also because there was a genuine atmosphere of warmth, acceptance, and empowerment. My journey to self-acceptance has been a long one, and it certainly is not over, but I really believe my day shooting with Aerie made a world of difference in how I view myself, my body, and my place in the world.” @itmemoana with her instant friends: @abby_sams, @catbeyond & @justgotmurphyd!

Post udostępniony przez aerie (@aerie)  

 

 

“Just being in a room with the majority of women telling you ‘you are beautiful & you are strong,’ it just makes you feel so comfortable. You even forget that you’re not wearing pants!” -@itsdyani. If that’s not the definition of National Friendship Day, we don’t know what is!

Post udostępniony przez aerie (@aerie)

Wszystkie zdjęcia możecie zobaczyć na instagramowym profilu Aerie.

PS Pirelli Calendar 2017

W 2017 roku twórcy słynnego kalendarza Pirelli zrezygnowali ze skąpo ubranych modelek i celebrytek na rzecz prawdziwych, silnych i pięknych kobiet, zaś żadne zdjęcie nie zostało potraktowane Photoshopem.

PS2 CVS: Piękno w prawdziwym życiu

Amerykańska marka CVS też stworzyła kampanię, w której żadne zdjęcie nie zostało wyretuszowane.

PS3 Zalando: Ja bez ograniczeń

W marcu 2018 roku Zalando przeprowadziło kampanię, w której wystąpiły Beth Ditto, Alexandra Wester, Hanne Gaby Odiele i Sonia Ben Ammar. Ich zadaniem było zachęcanie kobiet do wyrażania siebie poprzez styl i samoakceptację.

PS4 Dove: #MojePięknoMojaHistoria

Marka Dove też ma na koncie kampanię stworzoną w nurcie #BodyPositive, którą chciała pomóc Polkom w odkryciu swojego piękna.