Kampania „Ja – bez ograniczeń” to akcja, która stawia na mocne wartości i brak ograniczeń. Każda z zaproszonych artystek pokazuje, jak dzięki determinacji i akceptacji siebie wydobywa na wierzch swoje piękno, które przekłada się na indywidualny i charakterystyczny styl! Zobaczcie:
PS
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
W ubiegłym roku Diesel w jednym ze spotów podkreślał, że warto mieć dystans do niedoskonałości i wad, bo przecież bez nich każdy z nas byłby taki sam. Zgodnie z hasłem #GoWithTheFlaw – wady czy niedoskonałości są ważne i wyjątkowe!
Przesłanie marki jest proste: „Rób to, co kochasz, nawet jeśli to nie jest idealne, zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić, znajdź odwagę, by z dumą i odwagą nosić swoje wady „.
Kampania adidas z kolei miała inspirować kobiety, zachęcić do przekraczania granic i odrzucania schematów. Bohaterki spotów pokazywały, że ciężka praca to nie wszystko, a kreatywność pozwala osiągać lepsze wyniki!
Słuchaj podcastu NowyMarketing