Bądź sobą bez ograniczeń – to piękne przesłanie w nurcie girlspower od Zalando

Bądź sobą bez ograniczeń – to piękne przesłanie w nurcie girlspower od Zalando
W sezonie wiosennym Zalando zaprasza do współpracy cztery różne, wyraziste postacie: Beth Ditto, Alexandrę Wester, Hanne Gaby Odiele i Sonię Ben Ammar, których zadaniem jest zachęcanie kobiet do wyrażania siebie poprzez styl i samoakceptację!
O autorze
1 min czytania 2018-03-06

Kampania „Ja – bez ograniczeń” to akcja, która stawia na mocne wartości i brak ograniczeń. Każda z zaproszonych artystek pokazuje, jak dzięki determinacji i akceptacji siebie wydobywa na wierzch swoje piękno, które przekłada się na indywidualny i charakterystyczny styl! Zobaczcie:

PS

W ubiegłym roku Diesel w jednym ze spotów podkreślał, że warto mieć dystans do niedoskonałości i wad, bo przecież bez nich każdy z nas byłby taki sam. Zgodnie z hasłem #GoWithTheFlaw – wady czy niedoskonałości są ważne i wyjątkowe!

Przesłanie marki jest proste: „Rób to, co kochasz, nawet jeśli to nie jest idealne, zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić, znajdź odwagę, by z dumą i odwagą nosić swoje wady „.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Kampania adidas z kolei miała inspirować kobiety, zachęcić do przekraczania granic i odrzucania schematów. Bohaterki spotów pokazywały, że ciężka praca to nie wszystko, a kreatywność pozwala osiągać lepsze wyniki!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się