Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza druga edycja cyklu #opiniejuroraeffie

SKM SAR oraz TVN Media przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z konkursem Effie Awards 2018. Już od 27.08 przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień.
O autorze
0 min czytania 2018-08-27

W cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media opublikują wyniki badania, które zostało przeprowadzone wśród jurorów konkursu Effie Awards 2018. Publikacje zostaną opatrzone komentarzami przewodniczących grup jurorskich.

To już druga odsłona projektu, którego celem jest przedstawienie opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Emisje cyklu #opiniejuroraeffie wpisują się w kalendarz konkursu Effie Awards 2018. Podobnie jak w roku ubiegłym, tuż po ogłoszeniu laureatów podczas oficjalnej gali, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje cyklu #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji www.tv.tvnmedia.pl oraz stronie www.effie.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj