Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mieszkańcy Niemiec najaktywniejsi w polskiej sieci

Niemcy, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone – to, jak wynika z badań Gemiusa, kraje, z których pochodzi największy zagraniczny ruch internetowy w polskiej sieci.
O autorze
0 min czytania 2013-07-19

Dane pokazują, że najczęściej polskie strony www przeglądają użytkownicy z Niemiec (18 proc. zagranicznego ruchu internetowego na polskich stronach www), Wielkiej Brytanii (17 proc.) oraz USA (15 proc.).

Na dalszych miejscach znalazły się: Holandia (5 proc. zagranicznego ruchu internetowego w Polsce pochodzi z tego kraju), Francja (4 proc.), Norwegia, Rosja, Szwecja i Irlandia (po 3 proc.). Ranking TOP10 zamykają natomiast Włochy (2 proc.).

Dane pochodzą z badania Gemiusa dotyczącego ruchu na stronach internetowych. Zaprezentowano wyniki za czerwiec 2013 roku.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj