Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

oS3 wygrywa przetarg i rozpoczyna współpracę z marką AMOL

W wyniku wygranego przetargu agencja oS3 rozpoczyna współpracę z marką AMOL (Takeda Polska). Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie działań komunikacyjnych i materiałów kreatywnych w ramach ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej.
O autorze
0 min czytania 2018-08-30

W działaniach reklamowych w ramach kampanii zostaną wykorzystane przede wszystkim materiały wideo w odsłonie telewizyjnej, a także w internecie. Przetarg składał się z dwóch etapów oraz badań z udziałem konsumentów. O wyborze oS3 zadecydowały kreatywne i strategiczne rozwiązania zaproponowane przez agencję oraz spójna wizja kampanii marketingowej. Umowa objęła wsparcie reklamowe produktu w sezonie 2018/2019.

– Zaproponowana przez agencję oS3 koncepcja komunikacji w najlepszy sposób łączy nowoczesność przekazu z zachowaniem idei, która przyświeca nam przy tworzeniu marki AMOL. Agencja wykazała się zaangażowaniem i elastycznością współpracy, co jest dla nas niezwykle ważne – mówi Zuzanna Borowiecka, z firmy Takeda Polska.