W działaniach reklamowych w ramach kampanii zostaną wykorzystane przede wszystkim materiały wideo w odsłonie telewizyjnej, a także w internecie. Przetarg składał się z dwóch etapów oraz badań z udziałem konsumentów. O wyborze oS3 zadecydowały kreatywne i strategiczne rozwiązania zaproponowane przez agencję oraz spójna wizja kampanii marketingowej. Umowa objęła wsparcie reklamowe produktu w sezonie 2018/2019.
– Zaproponowana przez agencję oS3 koncepcja komunikacji w najlepszy sposób łączy nowoczesność przekazu z zachowaniem idei, która przyświeca nam przy tworzeniu marki AMOL. Agencja wykazała się zaangażowaniem i elastycznością współpracy, co jest dla nas niezwykle ważne – mówi Zuzanna Borowiecka, z firmy Takeda Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024