Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Desperados uruchamia innowacyjnego bota w kampanii „Bo chcemy poczuć więcej”

Desperados Nocturno zaprasza konsumentów do świata intensywnych przeżyć i autentycznych, imprezowych emocji. W ramach kampanii „Bo chcemy poczuć więcej” marka uruchomiła innowacyjnego chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit.
O autorze
1 min czytania 2018-09-03

Kampania z botem dostępnym w aplikacji Messenger wystartowała 20 sierpnia i potrwa do końca września. Każdy, kto rozpocznie rozmowę na stronie www.messenger.com/t/desperados.pol lub korzystając ze smartfona, może nagrać swój okrzyk, który po chwili zostanie wkomponowany w muzyczny bit i odesłany w ciągu kilku sekund do użytkownika jako spersonalizowany kawałek. Marka zaprosiła do współpracy znanych producentów muzycznych, którzy słyną z nieszablonowych pomysłów i interesujących eksperymentów z dźwiękami. Pierwsze bity stworzyli R.A.U i 2sty, czyli Tomasz Rałowski i Kamil Markowicz, jedni z najbardziej charakterystycznych producentów w Polsce.

Konsumenci, którzy odbiorą kawałki ze swoim okrzykiem, mogą dodatkowo wziąć udział w konkursie. Aby zawalczyć o jedną z nagród, należy przesłać w konwersacji krótkie wideo, na którym uczestnik otwiera Desperadosa Nocturno. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone personalizowanymi koszulkami TURBOKOLOR, trampkami Vans lub torbami. Zwycięzcy otrzymają nagrody z odwzorowaną linią swojego okrzyku, który zarejestrowali korzystając z chatbota.

– Autentyczne przeżycia i wspólne doświadczanie intensywnych, imprezowych emocji to coś, co charakteryzuje konsumentów marki Desperados. Wariant Nocturno również wiąże się z obietnicą energetycznej imprezy, stąd pomysł na aktywację, która umożliwi naszym dorosłym odbiorcom wyrażanie nieskrępowanych emocji – mówi Anna Wood, Senior Group Brand Manager International Brands. – Po sukcesie chatbota w loterii „Imprezowa Wena + 1000 PLN-a” postanowiliśmy ponownie wykorzystać nowe technologie w komunikacji z konsumentami, dla których używanie komunikatorów, szczególnie w wersji mobilnej, jest naturalną aktywnością – dodaje Wood.

Kampania Desperadosa Nocturno obejmuje działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media, sampling oraz komunikację PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a sampling przygotowała agencja Brave. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się