eobuwie.pl otworzyło w Poznaniu interaktywny sklep bez towaru na półkach

30 sierpnia w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

Salon eobuwie.pl w centrum handlowym Posnania jest jedynym tego typu sklepem w Poznaniu. Znajduje się na pierwszym poziomie popularnego centrum handlowego. W salonie klienci odkryją przestrzeń, w której najnowocześniejsze technologie inspirują i pomagają w odnalezieniu idealnych produktów. Do dyspozycji klientów jest kilkadziesiąt stanowisk z tabletami do przeglądania oferty oraz zamawiania produktów do przymierzenia i zakupu na miejscu. Atmosferę w sklepie budują interaktywne ekrany, na których wyświetlane są inspiracje w formie filmów i zdjęć z kolekcjami 450 marek dostępnych w eobuwie.pl.

Nowością wprowadzoną przez sieć wraz z uruchomieniem salonu w Posnanii są kioski self service, służące do błyskawicznego odbierania zamówień złożonych online. Poza produktami dostępnymi do przymierzenia i zakupu na miejscu dowolny produkt z oferty internetowej eobuwie.pl będzie dostarczany do salonu w kilka godzin, maksymalnie w ciągu doby.


– Cieszy nas, że klienci entuzjastycznie przyjęli nowy koncept sklepu i że możemy tę formułę zakupów zaoferować w Poznaniu. Gwarantujemy bardzo szeroki wybór i to, że zamówienie zrealizowane na tablecie będzie realizowane w ciągu 3 minut – komentuje decyzję o otwarciu salonu w Posnanii Marcin Grzymkowski, założyciel i prezes eobuwie.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poznański salon jest elementem ekspansji sieci, na jaką zdecydowało się eobuwie.pl, po sukcesie konceptu we wrocławskiej Magnolia Park. W październiku do listy miast gdzie marka otworzy swoje sklepy dołączą Warszawa i Lubin.

Spółka, pracując nad rozwojem sieci stacjonarnej, nie zwalnia tempa ani dynamiki rozwoju swojej działalności online. W ostatnich miesiącach uruchomiła działalność we Francji (chaussures.fr), Włoszech (escarpe.it) oraz Hiszpanii (zapatos.es). Polska firma jest obecna już na 14 europejskich rynkach. Poza wymienionymi powyżej są to rynki: polski, czeski (eobuv.cz), słowacki (eobuv.sk), niemiecki (eschuhe.de), rumuński (epantofi.ro), węgierski (ecipo.hu), ukraiński (eobuv.com.ua), bułgarski (obuvki.bg), litewski (eavalyne.lt), grecki (epapoutsia.gr) oraz szwedzki (eskor.se).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się