Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dominika Telega-Bałdyga i Piotr Kabała na stanowiskach dyrektorskich w Havas PR Warsaw

Dominika Telega-Bałdyga i Piotr Kabała dołączyli do zespołu Havas PR Warsaw i objęli stanowiska dyrektorskie.
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

Dominika Telega-Bałdyga jako Associate Director prowadzi dział Brand&Content. Telega-Bałdyga posiada 12 lat doświadczenia w komunikacji i marketingu. Pracowała dla największych firm w swoich branżach: The Walt Disney Company, Nestlé, Nespresso, Mattel, Hasbro, Unilever, Lexus, Diageo, Microsoft, Tesco, Merck czy GlaxoSmithKline. Jest pomysłodawczynią i realizatorką niestandardowych projektów dla branży HoReCa w kraju i za granicą, w tym m.in. Seoul Gourmet, Lexus Hybrid Cuisine i Nespresso Art&Business Trips. Przed dołączeniem do Havas PR Warsaw pracowała między innymi w takich agencjach, jak Weber-Shandwick, On Board PR i ComPress. Dominika jest absolwentką studiów dziennikarskich w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Piotr Kabała jako Consulting Director zarządza zespołem CSR & Education. Z branżą PR związany jest od 20 lat. Pracował zarówno po stronie międzynarodowych agencji PR (między innymi Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, Ogilvy Public Relations Worldwide) jak i korporacji. Był odpowiedzialny za zewnętrzną i wewnętrzną komunikację Discovery Networks CEEMEA na 13 rynkach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Doświadczenie we współpracy z trzecim sektorem zdobywał w fundacji WWF Polska. Portfolio Piotra obejmuje takich klientów i marki, jak Microsoft, Unilever, Nestlé, Danone, Starbucks Coffee, Eurocash, Orange czy IKEA. Piotr Kabała jest absolwentem Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Anna Drewniak, wcześniej pełniąca funkcję Consulting Director działu CSR & Education, przebywa obecnie na urlopie macierzyńskim.

W ramach obecnej struktury agencji Havas PR funkcjonują cztery departamenty: Reputation Management, Corporate & Local Community Relations, Brand & Content oraz CSR & Education. Havas PR Warsaw, razem z Havas Warsaw i Havas Engage, wchodzi w skład Havas Creative Group Poland. Agencja jest obecna na polskim rynku od 2003 roku. W 2018 roku znalazła się na 10. miejscu rankingu agencji PR magazynu Press. W ubiegłym roku Havas PR uzyskał ogółem 7 nagród w konkursach Złotych Spinaczy oraz KTR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj