Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

PKN ORLEN i Yanosik promują bezpieczną jazdę w akcji „Zwalniaj przy szkołach”

​Z pierwszym dzwonkiem rusza akcja PKN ORLEN i Yanosik „Zwalniaj przy szkołach”, promująca bezpieczne zachowania kierowców na drogach. Wszyscy uczestnicy mają szansę na nagrody w programie VITAY.
O autorze
1 min czytania 2018-09-10

Celem projektu „Zwalniaj przy szkołach” jest zwiększenie bezpieczeństwa dzieci na polskich drogach i propagowanie bezpiecznych zachowań wśród kierowców. W ramach akcji wytypowanych zostało ponad 1000 szkół z całej Polski. Wszyscy kierowcy korzystający z aplikacji Yanosik za systematyczne zwalnianie przy placówkach szkolnych będą mogli otrzymać kupon na punkty VITAY i wymienić je na nagrody.

– Chętnie angażujemy się w projekty mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Tym razem koncentrujemy się na miejscach szczególnie wrażliwych, czyli szkołach. W akcji „Zwalniaj przy szkołach” łączymy zabawę z edukacją. Wychodzimy z założenia, że nagradzanie właściwej postawy umożliwi utrwalenie nawyków odpowiedzialnego zachowania na drodze. A to może skutecznie przełożyć się na poprawę bezpieczeństwa. – mówi Andrzej Milewski – dyrektor biura rozwoju relacji z klientami i partnerami, PKN ORLEN.

Do udziału w programie można zgłosić się poprzez aplikację Yanosik, która będzie na bieżąco informowała o poprawnym przejeździe jednego z wyznaczonych odcinków przy szkołach. Przejechanie z dozwoloną prędkością trzech odcinków w tygodniu (każdy w innym dniu) upoważni do otrzymania kuponu na 1000 punktów VITAY. Nagrodę dostanie 3000 osób, które jako pierwsze uzbierają poprawne przejazdy w jednym tygodniu. Punkty, po zarejestrowaniu kodu na vitay.pl, będzie można wymienić na nagrody.

– Zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach to dla nas priorytet. Dlatego, podobnie jak w poprzednich latach, wytypowaliśmy ponad 1000 szkół z całej Polski, których uczniowie mogą być narażeni na różnego rodzaju zagrożenia drogowe. Kryterium, jakim się kierowaliśmy w wyborze placówek szkolnych było głównie ich położenie w bliskim sąsiedztwie ruchliwych dróg. Nasza kampania w poprzednich latach cieszyła się dużym powodzeniem wśród użytkowników aplikacji. Łącznie uczestniczyło w niej ponad 156 tys. kierowców – komentuje Daria Ścibiorska, Yanosik. – Mamy nadzieję, że w tym roku zmotoryzowani równie ochoczo przyłączą się do naszej akcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja potrwa do 28.10.2018. Placówki, które biorą udział akcji zostały wyszczególnione w aplikacji oraz na stronie yanosik.pl/vitay/info/bezpieczna-szkola.

Słuchaj podcastu NowyMarketing