Interactions dla Sharpa - kampania przepisaniowa na 6 rynkach CEE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest AdForm

Interactions dla Sharpa - kampania przepisaniowa na 6 rynkach CEE

W sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczęła się kampania Sharp Emotions promująca duże telewizory Sharp. Istotnym elementem kampanii są działania prowadzone w oparciu o nowy format, jakim jest reklama przepisaniowa.

Kampania prowadzona jest równolegle w sześciu krajach - Polsce, Czechach, Litwie, Ukrainie, Węgrzech oraz w Rumunii - i potrwa 3 miesiące. Jej celem jest promocja dużych telewizorów marki Sharp – od 60 do aż 90 cali. Wszystkie zastosowane w kampanii kreacje kierują do specjalnie przygotowanej strony www.sharpemotions.eu, gdzie znajdują się informacje o promocji i konkursie, który jest częścią kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednym z kluczowych formatów, jaki został zastosowany w tej kampanii, jest kanał Type-ins międzynarodowej sieci Interactions, czyli reklama wykorzystująca technologię przepisaniową, która pełni w kampanii dwie podstawowe role. Po pierwsze, wysoki poziom zapamiętania przekazu – średnio 12-krotnie wyższy niż w tradycyjnej reklamie typu display (wg danych ComScore dla kampanii zrealizowanych w Polsce w okresie 10.2012 – 05.2013) – ma wpłynąć na znaczący wzrost zapamiętania strony docelowej kampanii i konkursu. Po drugie, formaty przepisaniowe odznaczają się bardzo wysokimi wskaźnikami responsywności – co ma przełożenie na wysoki poziom przekierowania międzynarodowego ruchu na stronę docelową kampanii.

- To bardzo wymagająca kampania, choćby dlatego, że prowadzona jest jednocześnie na sześciu rynkach i w różnych językach. Duży udział formatów przepisaniowych doskonale pokazuje, że wiodące marki dostrzegają w tym formacie olbrzymi potencjał komunikacyjny, nie tylko w Polsce - mówi Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions.

Całość kampanii Sharp Emotions realizuje dom mediowy Reprise Media, natomiast za realizację kompleksowych działań przepisaniowych na wszystkich 6 rynkach odpowiada międzynarodowa sieć Interactions. Formaty Type-in bazują na wspólnym przekazie, dostosowanym językowo do poszczególnych krajów. Emitowane reklamy mają spójną frazę przepisaniową: sharpemotions.eu. Kampania na wszystkich rynkach i we wszystkich kanałach rozpoczęła się w połowie lipca i potrwa do połowy września.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij