PZPN promuje piękno piłki nożnej w kampanii „Piłka jest dla wszystkich"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZPN promuje piękno piłki nożnej w kampanii „Piłka jest dla wszystkich

Akcja Polskiego Związku Piłki Nożnej – „Piłka dla wszystkich” ma na celu zachęcenie do gry w piłkę nożną, bez względu na płeć, wiek, zaawansowanie, kondycję czy status społeczny.

Niedawno PZPN uruchomił w mediach społecznościowych cztery kanały pod nazwą PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”, dedykowane wszystkim miłośnikom piłki nożnej. Zamieszczane są na nich treści zachęcające do grania, prezentujące praktyczne wskazówki, a także pokazujące inspirujące historie miłośników futbolu. W ramach kolejnego etapu akcji w największych miastach w Polsce pojawiły się reklamy billboardowe. Planowane są także działania w internecie oraz mediach tradycyjnych, TV i radio.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W akcji udział wzięły udział różne osoby, które łączy pasja do piłki nożnej: Kuba Pawłowski (młody piłkarz amp futbolu), Jerzy Fałkowski (65-letni bramkarz B-Klasowego KS Wołczkowo Bezrzecze), Paweł Radny (kapitan B-Klasowej Jedności Podmokłe), Marcin Ryszka (piłkarz blind futbolu), Magda Figura (sędzia piłkarska), Inez Sikora (młoda piłkarka UKS SMS Łódź), Michał Resmerowski (młody piłkarz Gryfa Tczew), Eliza Grzymała (piłkarka błotna), Józef Krzynówek (wolontariusz senior) i Urszula Bańcarz (piłkarka drużyny Mamuśki z Kaszyc).

Kanały PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich” dostępne są na Facebooku (www.facebook.com/PilkaDlaWszystkich), Instagramie (www.instagram.com/pilkadlawszystkich), Twitterze (twitter.com/PZPNGrassroots) i Snapchacie (@PZPNGrassroots).

źródło: www.laczynaspilka.pl

PS

W lipcu i sierpniu Towarzystwo Sportowe Polonia Poznań przeprowadziło akcję „Trzeba mieć jaja?”, która na celu miała wzbudzenie większego zainteresowania futbolem kobiecym.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij