Jacek Jankowski (Mobile Wings): działam na wielu polach

Jacek Jankowski (Mobile Wings): działam na wielu polach

Z naszą Marketingową 11 zmierzył się tym razem Jacek Jankowski, weteran polskiej sceny gier reklamowych oraz działań w social media, od lipca tego roku Dyrektor Marketingu w Mobile Wings.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są...

efekty: zgodne z założeniami, policzalne, mające realny wpływ na aktywność biznesową klienta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...

każda kolejna, działam na tak wielu polach, że trudno jest wybrać jedną rzecz.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

zarządzanie ludźmi, szczególnie w epoce pokolenia Y.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...

edukacja rynku reklamowego odnośnie wykorzystania gier w marketingu, którą uprawiam od 2006 roku.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

nie tyle kampania co Rovio i ich produkt, Angry Birds - które pokazują jak determinacją, uczeniem się na własnych realizacjach można dojść do sukcesu niekoniecznie za pierwszym razem.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...

przejście i połączenie społeczności z mobile marketingiem - social mobile media.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...

gwarancje skutecznych działań opartych na marketingu wirusowym - tego się nie da przewidzieć.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

wzajemne zrozumienie potrzeb i możliwości oraz po prostu komunikacja. 

9. Swoje inspiracje czerpię z...

z codziennego życia, rozmów z inspirującymi ludźmi, czasu spędzonego z dziećmi.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...

wykorzystałbym znane mi już kanały dystrybucji produktów na rynkach azjatyckich.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

to uwielbiam i robię to całe życie, można powiedzieć, że od czasów podstawówki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij