SentiOne: Branża kosmetyczna w sieci [raport]

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SentiOne: Branża kosmetyczna w sieci [raport]

SentiOne opracowało niezwykle rozbudowany raport na temat branży kosmetycznej w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii Face Care (czyli produktów do pielęgnacji twarzy). Analizie poddano publiczne wypowiedzi internautów, pochodzące z kilku regionów europejskich.

Jeszcze kilka lat temu, komunikacja i powstałe produkty kosmetyczne dedykowane pielęgnacji twarzy, koncentrowały się głównie na dojrzałych konsumentach. Dziś marki łakomie sięgają po coraz młodszą grupę docelową, a oferta produktowa rozrasta się, idąc w parze z różnymi formami dotarcia do grup docelowych. Na rynku pojawiają się nowe specyfiki, a konsumenci poszukują często bardzo konkretnych składów, zastosowań i innowacyjnych artykułów. Co istotne i dostrzegalne na pierwszy rzut oka, gorące dyskusje na temat branży kosmetycznej toczą się w internecie. Co więcej, dzieje się to poza kanałami własnymi marek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse


Źródła dyskusji o kosmetykach w sieci (Polska) | Zobacz grafikę w większym rozmiarze

O czym rozmawiają użytkownicy sieci? Obserwacja forów, blogów oraz innych kanałów komunikacji online niesie ze sobą szereg korzyści. Monitoring internetu to najprostszy sposób, aby dowiedzieć się, co skłania internautów do zakupu, jakie są rynkowe trendy, czego poszukują i co krytykują użytkownicy sieci, które marki chwalą czy które kampanie wzbudziły najwięcej emocji.

Branża kosmetyczna, w tym kategoria kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy, rozwija się niezwykle dynamicznie. Wyzwanie usystematyzowania informacji na jej temat podjęli się analitycy SentiOne, którzy dokonali analizy jakościowej oraz ilościowej rynku kosmetycznego. Na podstawie 2 475 182 internetowych wzmianek opublikowanych w sieci w pierwszym kwartale 2018 roku, poczynili liczne obserwacje, którymi dzielą się za pośrednictwem opracowania „Branża kosmetyczna w sieci”.


Zobacz grafikę w większym rozmiarze

Czego można dowiedzieć się z raportu: które marki cieszą się największą popularnością w Europie? Dlaczego internauci najczęściej komentowali maski na twarz, które to stały się jednym z najpopularniejszych trendów ostatnich miesięcy? Na co klienci zwracali szczególną uwagę? Które kanały komunikacji są najatrakcyjniejsze z perspektywy producentów? Jakie kampanie cieszyły się najlepszymi opiniami?

Raport do bezpłatnego pobrania pod adresem sentione.com/pl/zasoby/raporty/uroda.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij