Weź udział w warsztatach projektowania zachowań z IKEA. Maraton Behawioralny już 11 października

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Weź udział w warsztatach projektowania zachowań z IKEA. Maraton Behawioralny już 11 października

Już 11 października 2018 roku odbędzie się Maraton Behawioralny – pierwszy w Polsce całodzienny warsztat projektowania zmiany zachowań prowadzony przez Agatę Grabowską i specjalistów z IKEA.

Każdy, kto zgłosi się do Maratonu Behawioralnego, nauczy się jak projektować skuteczną zmianę zachowań z wykorzystaniem narzędzi ekonomii behawioralnej oraz dowie się, jak poprowadzić proces behavioral change dla swojej organizacji i weźmie udział w pierwszych w Polsce warsztatach projektowania zachowań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Learning by doing to kwintesencja Maratonu. Minimum słów, maksimum działania. Praca i nauka na konkretach. W trakcie Maratonu uczestnicy staną przed prawdziwymi wyzwaniami, tymi samymi, którym IKEA stara się sprostać w najbardziej efektywny sposób. Będą one dotyczyły m.in. zarządzania ruchem klientów w strefie przykasowej, zwiększania koszyka w ramach jednej kategorii, zachęcania klientów do doświadczania produktów przed zakupem.

W trakcie warsztatu, pod okiem ekspertów behavioral change z BLINK, w tym dr Agaty Grabowskiej, i specjalistów z IKEA, w jeden dzień uczestnicy nauczą się, jak poprowadzić proces zmiany zachowań. Niezależnie od tego, czy zajmują się marketingiem, kontrolą jakości, sprzedażą czy pracują w innym dziale, który musi modelować zachowania pracowników lub klientów.

Dodatkowo, uczestnicy Maratonu poznają metody kształtowania zachowań, które później każdy z nich będzie mógł zastosować wobec różnych odbiorców. Począwszy od użytkowników prepaida przez młode mamy szukające ekoproduktów, rozżalonych klientów infolinii, widzów teatralnych czy wielbicieli kawy najwyższej jakości.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij