Fundacja Zobacz… JESTEM! w kampanii „Jeden dzień – wart całe życie” zwraca uwagę na problem samobójstw wśród młodzieży

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fundacja Zobacz… JESTEM! w kampanii „Jeden dzień – wart całe życie” zwraca uwagę na problem samobójstw wśród młodzieży

10 września br. wystartowała kampania społeczna „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… JESTEM! Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży oraz zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.

Kampanię społeczną promują działania obejmujące telewizję, radio, Internet, kina oraz reklamę w środkach komunikacji miejskiej. Zaplanowano także aktywności w mediach społecznościowych oraz relacje z mediami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstał serwis www.jedendzien.com.pl, na którym rodzice znajdą materiały informacyjne. Uruchomiono także oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Wsparcia kampanii udzielili influencerzy i aktorzy, którzy poruszyli problem samobójstw wśród młodych ludzi i opowiedzieli o kampanii na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Powstał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno.

– Samobójstwa młodych osób to problem, który z powodu swojej niewygodności często jest zamiatany pod dywan. Stwierdziłem, że warto zacząć rozmowę na ten temat, nagłośnić go i przełamać tabu. Sprawić, żeby ludzie zwrócili na niego uwagę i zaczęli o tym rozmawiać, a nie udawali, że nic się nie dzieje. Jeśli naszą kampanią „Jeden dzień wart całe życie” uratujemy chociaż jedno dziecko, będę bardzo szczęśliwy – mówi Aliaksandr „Saszka” Kanavalau, reżyser spotu.

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień – wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie działania są realizowane charytatywnie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij