Fundacja Zobacz… JESTEM! w kampanii „Jeden dzień – wart całe życie” zwraca uwagę na problem samobójstw wśród młodzieży

10 września br. wystartowała kampania społeczna „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… JESTEM! Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży oraz zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.
O autorze
1 min czytania 2018-09-12

Kampanię społeczną promują działania obejmujące telewizję, radio, Internet, kina oraz reklamę w środkach komunikacji miejskiej. Zaplanowano także aktywności w mediach społecznościowych oraz relacje z mediami.

W ramach kampanii powstał serwis www.jedendzien.com.pl, na którym rodzice znajdą materiały informacyjne. Uruchomiono także oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Wsparcia kampanii udzielili influencerzy i aktorzy, którzy poruszyli problem samobójstw wśród młodych ludzi i opowiedzieli o kampanii na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Powstał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno.

– Samobójstwa młodych osób to problem, który z powodu swojej niewygodności często jest zamiatany pod dywan. Stwierdziłem, że warto zacząć rozmowę na ten temat, nagłośnić go i przełamać tabu. Sprawić, żeby ludzie zwrócili na niego uwagę i zaczęli o tym rozmawiać, a nie udawali, że nic się nie dzieje. Jeśli naszą kampanią „Jeden dzień wart całe życie” uratujemy chociaż jedno dziecko, będę bardzo szczęśliwy – mówi Aliaksandr „Saszka” Kanavalau, reżyser spotu.

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień – wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie działania są realizowane charytatywnie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj