Rozpoczęły się zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rozpoczęły się zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018

Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Jak co roku na zainteresowanych czekają dwie kategorie skierowane do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział zgłaszać można do 2 października.

Jesienna edycja Young Creatives nie wymaga od uczestników obsługi Photoshopa, Corela czy InDesigna, wystarczy mieć dobry pomysł i umieć go ciekawie przedstawić. Laureaci konkursu zaprezentują swój talent i pomysły podczas europejskich finałów Young Creatives Integrated Competition, które po raz pierwszy w historii odbędą się w Warszawie. Ponadto zwycięskie zespoły wyjadą na The ADCE European Creativity Festival w Barcelonie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do konkursu zgłaszać się mogą osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 22 listopada 1988). Startować można w dwóch kategoriach, w dwuosobowych zespołach:

  • Young Creatives Integrated – zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej,
  • Young Planners – kategoria dla strategów, plannerów i researcherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem jest stworzenie projektu strategii komunikacji

Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na prawdziwe briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji i marek.

Prace oceniać będzie jury składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Przewodniczącym jury YC Integrated został Mariusz Pitura – Dyrektor Kreatywny, Walk Creative. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuję się natomiast Ela Twardowska - Strategic Director z agencji Ogilvy.

Laureatów konkursu poznamy 30 października.

Zespoły można zgłaszać do 2 października. Wszelkie pytania i wątpliwości należy wysłać na adres e-mail: dominika.dabrowska@sar.org.pl.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.ktr.org.pl/young-creatives/.

Organizatorzy: Stowarzysznie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Eurobest European Festival od Creativity
Partnerzy: DCODE MEDIA – Authorised Partner of Shutterstock in Poland, Drukomat.pl, Upright Music, Lunapark Motion Arts Collective
Współpraca: Michał Sęk, Tomek Mąkolski, Adriana Hochmańska, Szymon Pepliński (Creative Coding), Adriana Hochmańska

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij