Polscy studenci zwycięzcami konkursu Global Online Marketing Academic Challenge 2018

Polscy studenci zwycięzcami konkursu Global Online Marketing Academic Challenge 2018
Projekt studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, przygotowany dla firmy Ogarniamprad.pl, zajął 1 miejsce w świecie w konkursie Global Online Marketing Academic Challenge – GOMAC.
O autorze
1 min czytania 2018-09-20

źródło: Facebook Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zespół studentów kierunku Aplikacje Internetu Rzeczy prowadzonego wspólnie przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w składzie: Mateusz Halicki (kapitan), Dawid Śliwiński, Sebastian Jastrzębski i Aleksander Kempa, pracujący pod opieką dr. Wojciecha Czarta z UAM, zajął 1 miejsce w świecie w międzynarodowym konkursie Global Online Marketing Academic Challenge – GOMAC.

Studenci przygotowali i przeprowadzili trwającą trzy tygodnie kampanię marketingową online dla firmy Ogarniamprad.pl, oferującej platformę aukcyjną umożliwiającą w czasie rzeczywistym licytowanie cen energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych. Raporty z kampanii: Pre-Campaign, Post-Campaign oraz Google Data Studio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

GOMAC to ogólnoświatowy konkurs skierowany dla studentów. Zadaniem zespołów studenckich we współpracy z klientem jest przeprowadzenie, optymalizacja i wykonanie raportów Pre i Post Campaign z przeprowadzonych działań marketingowych. Konkurs obejmuje reklamy na cyfrowych platformach i kanałach reklamowych, w szczególności Google Ads. W aktualnej edycji konkursu wystartowało ponad 600 studentów w 165 zespołach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zwycięstwo w regionalnym konkursie na Amerykę Północną zdobyli studenci z ESG UQAM w Kanadzie, z projektem dla marki oferującej wegańskie produkty GUSTA Foods.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zwycięstwo w regionalnym konkursie na Azję i Pacyfik oraz Bliski Wschód i Afrykę zdobyli studenci z FLAME University w Indiach, z projektem dla indyjskiego sklepu online z odzieżą SkyWater Clothing.

Zwycięstwo w regionalnym konkursie na Europę zdobyli studenci z European University of Flensburg w Niemczech, z projektem dla sklepu internetowego oferującego akcesoria do rowerów Urban Zweirad.

Więcej informacji na temat konkursu oraz pozostałych finalistów znajduje się na stronie GOMAC.