Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Effie Awards Poland 2018: 68 nominacji w 23 kategoriach

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
O autorze
1 min czytania 2018-09-20

Podczas wtorkowych obrad jury oceniło działania komunikacyjne, które znacząco wpłynęły na wyniki biznesowe projektów. Najwięcej, bo aż po 6 nominacji przyznano w 3 kategoriach: Retail/Kanały sprzedaży, Long Term Marketing Excellence, oraz Positive Change – Edukacja społeczna i Pro Bono. Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Wavemaker (12), Mediacom i Starcom (po 7) oraz Value Media (4), a wśród agencji: Saatchi&Saatchi IS (7), Ogilvy (5) oraz DDB&Tribal, Grey Group Poland, Performance Media oraz Publicis Worldwide Polska (po 4). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (5), Grupa Maspex, ING Bank Śląski, L’Oréal Polska, Nestlé Polska i Philips (po 3) oraz Fundacja WOŚP, Grupa Żywiec, Huawei, Orange Polska, Prudential, USP Zdrowie (po 2).

Nominacje w kategorii Marketing&Business Solutions zostaną ogłoszone 8 października. Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu ocenia jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, global head of brand, communications & digital and market w firmie Philips International. Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali, 29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Nominacje otrzymali:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Doradca prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Konkurs wspierają:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN,
  • Sponsorzy Wspierający: AMS, Facebook, Wirtualna Polska,
  • Partnerzy Merytoryczni: Mastercard, Nielsen, Premium TV,
  • Partnerzy Technologiczni: Samsung, Siskin,
  • Partnerzy: Douglas, KUKBUK, Lemon Film, Vegi,
  • Partnerzy Gali: SASKA, Dictador, Jim Beam, OSHEE, Nivona,
  • Patroni medialni: NowyMarketing, My Company, Radio ZET Chilli, Wirtualnemedia.pl.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się