Podczas jubileuszowej 10 edycji kultowej w branży internetowej konferencji InternetBeta, Marcin Majzner zaprezentował spoty, w których parodiuje Rahima Blaka, Michała Sadowskiego i samego siebie. Tym sposobem promuje #dobrekonsultacje i zachęca do skorzystania ze swoich usług.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Podczas InternetBety w 2012 roku swoją premierę miał spot “Internety robie”, zrealizowany przez Bitsy Boys, czyli Michała Sadowskiego i Karola Wnukiewicza z Brand24. Piosenka “Roooooobiiiieeeee startupy, prosto z kanapy Internety robie imponuje Tobie, internet robię” podbiła serca Internautów i została wybrana przez czytelników NM najlepszym polskim viralem w 2012 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Saturday Night Live, amerykański program satyryczny, postanowił wyreżyserować parodię reklamy perfum Ivanki o nazwie „Współwinna”. W postać córki amerykańskiego prezydenta wcieliła się Scarlett Johansson. Trumpa zaś odegrał Alec Baldwin.
PS3
Przegląd reklam z CEO firmy w głównej roli >>>