Rendez-vous – Joanna Kulig śpiewa w trzeciej odsłonie kampanii Reserved #ICanBoogie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rendez-vous – Joanna Kulig śpiewa w trzeciej odsłonie kampanii Reserved #ICanBoogie

Trzeci rozdział „I Can Boogie” jest ostatnim filmem jesiennej kampanii Reserved w reżyserii Gordona von Steinera. „Rendez-vous” zwalnia tempo, by zostawić miejsce dla zupełnie nowej interpretacji tytułowego przeboju.

W tej odsłonie, w bardzo zmysłowy sposób cover „Yes Sir, I can boogie” dla Reserved śpiewa jedna z gwiazd kampanii, Joanna Kulig. Towarzyszy jej jedynie fortepian w jazzowej aranżacji. Po raz trzeci w historii bierze udział także francuska „it-girl” Jeanne Damas. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rozdział „Rendez-vous” stanowi zbiór wrażeń między snem a jawą, ukazuje relację bohaterek, w tańcu przypominającym przedwojenne tango. "I Can Boogie" w niespiesznym, nastrojowym wykonaniu Joanny Kulig towarzyszy grze spojrzeń, gestów i niedomówień, jaka rozgrywa się między bohaterkami. Która z nich prowadzi, a która jest prowadzona? Przesłanie? Współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. W filmie Jeanne Damas i Joanna Kulig zostają celowo skontrastowane, jedna nosi czarną kopertową sukienkę, druga – obszerną koszulę, jakby wyjętą z męskiej szafy.

„Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna” – tak przybliża przesłanie jesiennej kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. Stąd podział na trzy części, każda poświęcona innej wizji kobiecości. Choć każda odmienna, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie – można interpretować na wiele sposobów.

Poprzednie rozdziały kampanii:

Czytaj też: „Czasy, w których kobieta była kobietą” – dyrektor marketingu Reserved przeprasza za wypowiedź towarzyszącą kampanii „I can boogie”

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij