Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Rendez-vous – Joanna Kulig śpiewa w trzeciej odsłonie kampanii Reserved #ICanBoogie

Trzeci rozdział „I Can Boogie” jest ostatnim filmem jesiennej kampanii Reserved w reżyserii Gordona von Steinera. „Rendez-vous” zwalnia tempo, by zostawić miejsce dla zupełnie nowej interpretacji tytułowego przeboju.
O autorze
1 min czytania 2018-09-27

W tej odsłonie, w bardzo zmysłowy sposób cover „Yes Sir, I can boogie” dla Reserved śpiewa jedna z gwiazd kampanii, Joanna Kulig. Towarzyszy jej jedynie fortepian w jazzowej aranżacji. Po raz trzeci w historii bierze udział także francuska „it-girl” Jeanne Damas. 

Rozdział „Rendez-vous” stanowi zbiór wrażeń między snem a jawą, ukazuje relację bohaterek, w tańcu przypominającym przedwojenne tango. „I Can Boogie” w niespiesznym, nastrojowym wykonaniu Joanny Kulig towarzyszy grze spojrzeń, gestów i niedomówień, jaka rozgrywa się między bohaterkami. Która z nich prowadzi, a która jest prowadzona? Przesłanie? Współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. W filmie Jeanne Damas i Joanna Kulig zostają celowo skontrastowane, jedna nosi czarną kopertową sukienkę, druga – obszerną koszulę, jakby wyjętą z męskiej szafy.

„Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna” – tak przybliża przesłanie jesiennej kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. Stąd podział na trzy części, każda poświęcona innej wizji kobiecości. Choć każda odmienna, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie – można interpretować na wiele sposobów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poprzednie rozdziały kampanii:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


Czytaj też: „Czasy, w których kobieta była kobietą” – dyrektor marketingu Reserved przeprasza za wypowiedź towarzyszącą kampanii „I can boogie”