TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Colonel Sanders na Burmistrza? KFC reaguje na obietnicę wyborczą jednego z kandydatów

Jeżeli Colonel Sanders zostanie burmistrzem to wróci Wtorkowy Kubełek! Tak marka KFC w swoim poście na Facebooku nawiązała do deklaracji wyborczej jednego z kandydatów na burmistrza.
O autorze
1 min czytania 2018-09-28

Deklaracja KFC jest żartobliwą odpowiedzią na post wyborczy zamieszczony przez jednego z kandydatów na burmistrza. „Czy chcecie restauracji McDonald’s w Sokołowie Podlaskim?” – pyta z plakatu uśmiechnięty kandydat i prosi o opinie. Post kandydata osiągnął ponad pół tysiąca udostępnień w niespełna dobę i okazał się hitem internetu.

Post KFC również okazał się strzałem w dziesiątkę. Taki Real Time Marketing wzbudził bardzo pozytywny buzz. W zaledwie kilka godzin po publikacji posta osiągnął wynik ponad 400 udostępnień oraz prawie 3 000 like’ów.

Real Time Marketing, czyli niezgrabnie brzmiący po polsku marketing czasu rzeczywistego, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by wykorzystać duże wydarzenie do zrobienia szumu wokół swojej marki. Tym razem wybiła się w ten sposób sieć KFC.

PS 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia składanymi przez Janusza Nosacza, Mirosława Pierdasa i Wacława Boskiego.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W działaniach real time marketingowych niezastąpiona jest IKEA

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się