TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Amazon otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Nowym Jorku

Amazon otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Nowym Jorku
27 września br. Amazon otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Nowym Jorku pod nazwą „Amazon 4-star".
O autorze
1 min czytania 2018-10-01

fot. Amazon

W nowo powstałym sklepie „Amazon 4-star”, zlokalizowanym w dzielnicy SoHo w Nowym Jorku, dostępna jest szeroka oferta produktów. Składają się na nią zarówno produkty marki, w tym Kindle czy Echo, jak i różnorodne produkty sprzedawane na stronie internetowej, które zostały ocenione na przynajmniej 4 gwiazdki, w tym książki, gry wideo oraz planszowe, sprzęt elektroniczny, sprzęt AGD, zabawki, czy elementy wystroju wnętrza i wyposażenia kuchni. Produkty będą wymieniane co tydzień na nowe w zależności od tego, jaką popularnością będą się cieszyć w sklepie internetowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sklepie ustawione zostały także stoły z produktami, które klienci najczęściej kupowali razem – analogicznie do systemu podpowiedzi w sklepie internetowym. „Amazon 4-star” posiada również sekcję z produktami, które są w danym momencie najpopularniejsze wśród nabywców z Nowego Jorku, a także sekcję z produktami „najbardziej pożądanymi”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sklepie wykorzystano elektroniczne wskaźniki cen produktów, dzięki czemu mogą być one dostosowywane do typu klienta sprawdzających dany produkt. Na przykład ceny różnią się w zależności, czy osoba jest członkiem programu Amazon Prime, czy nie. Dodatkowo klienci będą mogli sprawdzić, ile ocen i jakich otrzymał dany produkt, a także przy niektórych z nich przeczytać cytaty z recenzji użytkowników. Zapisy do programu Amazon Prime także są możliwe na miejscu w sklepie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

30 sierpnia br. w Poznaniu eobuwie.pl otworzyło sklep w innowacyjnym formacie. Klienci, zamiast oglądać towar na półkach, mogą przejrzeć ofertę na tabletach zamieszczonych w sklepie lub własnych urządzeniach mobilnych, a następnie zamówić interesujący ich produkt.