Kampania promująca serial „Przyjaciele" zakończona sukcesem - live straming z 260 tys. komentarzy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania promująca serial „Przyjaciele

Stacja telewizyjna Comedy Central przeprowadziła kampanię promocyjną serialu „Przyjaciele” z wykorzystaniem live streamingu na Facebooku. Akcja zakończyła się spektakularnym sukcesem, w trakcie jednej transmisji użytkownicy 260 tysięcy razy skomentowali live video.

W pierwszych tygodniach września kanał Comedy Central wspierał reklamowo serial „Przyjaciele” działaniami autopromocyjnymi oraz na Facebooku. Głównym celem przeprowadzonych aktywności było zaangażowanie fanów oraz umocnienie wizerunku Comedy Central jako „home of Friends” – kanału będącego domem dla serialu Przyjaciele.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii przeprowadzona została 80-minutowa relacja live na Facebooku, w trakcie której fani mogli odpowiadać na 80 pytań związanych z serialem. Zdobywcy największej ilości punktów w quizie, mieli szansę wygrać nagrody związane z serialem. Ten element promocji wywołał ogromne zainteresowanie fanów, którzy w czasie poniżej półtorej godziny udzielili aż 260 tysięcy odpowiedzi w komentarzach. Konkurs wspierany był kampanią na antenie kanału Comedy Central. Po zakończeniu kampanii istotnie wzrosło zaangażowanie na fanpage’u stacji, a liczba obserwujących wzrosła o 5 tysięcy (z 296 tysięcy do 301 tysięcy).

– W tej kampanii zostały odwrócone standardowe role mediów. W pełni został wykorzystany potencjał Facebooka do budowania zaangażowania i bezpośredniej interakcji odbiorców. Serwis społecznościowy stał się medium wiodącym i centralnym dla naszych działań, a telewizja zapewniła wsparcie. Model ten okazał się bardzo skuteczny, o czym świadczy niespotykane zaangażowanie fanów – mówi Zbigniew Komorowski, Marketing Manager w Viacom International.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiadała agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a działaniami mediowymi w digitalu zajęła się agencja Performics.

>>> Kim był Chandler Bing z „Przyjaciół”?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij