TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Interaktywny odcinek „Black Mirror” – fani będą mogli decydować o losach bohaterów

Interaktywny odcinek „Black Mirror” – fani będą mogli decydować o losach bohaterów
Niekiedy wybór serialu stanowi dla nas problem, a co dopiero decyzja o losach bohaterów! W najnowszym sezonie „Black Mirror” Netfliksa, to widz będzie decydować o tym, co wydarzy się w odcinku.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

Jak podaje Bloomberg, piąty sezon serialu „Black Mirror” będzie przesiąknięty nowymi technologiami jeszcze bardziej niż dotychczas. A to za sprawą nowego formatu interaktywnego, który twórcy serialu chcą wprowadzić do piątego sezonu – teraz to widz będzie mógł decydować o losach bohaterów „Czarnego Lustra”.

Na tę chwilę nie są to żadne potwierdzone informacje. Prawdopodobnie w piątym sezonie „Black Mirror” wpływ widza na akcję będzie możliwy w trakcie oglądania – czy to na stronie Netfliksa, czy za pomocą aplikacji mobilnej. Jak informuje Bloomberg, funkcja ma być na razie dostępna tylko w jednym odcinku.

Podobną strategię dotyczącą fabuły zastosował HBO w serialu „Mozaika”. Oprócz gotowych odcinków, z historią ułożoną przez reżysera, serial miał swoją wersję również w formie specjalnej aplikacji, gdzie widz mógł samodzielnie układać wątki. Sam Netflix eksperymentował z tego typu formą przy miniserialu animowanym „The Adventures of Puss in Boots”.

Piąty sezon serialu „Black Mirror” prawdopodobnie będzie miał swoją premierę w grudniu b.r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: Bloomberg

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec stycznia Netflix zaprezentował polskie „Black Mirror”, czyli 4-odcinkowy miniserial „Czarne lusterko”, w którym pojawili się znani youtuberzy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Firma Optrex, producent kropli do nawilżania oczy, zainspirowała się mocno jednym z odcinków popularnego serialu science fiction „Black Mirror” i w dosadny sposób uświadamia nas, jaką potęgą są media społecznościowe.