Eurocash Dystrybucja uruchamia platformę online B2B

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Eurocash Dystrybucja uruchamia platformę online B2B

We wrześniu 2018 roku Eurocash Dystrybucja uruchomił platformę eurocash.pl, przeznaczoną dla niezależnych sklepów spożywczych.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają niemal 15 tysięcy niezależnych sklepów, działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.

Do Grupy należy również Eurocash Dystrybucja, w ofercie której znajduje się ok. 11 tysięcy produktów. Jednostka współpracuje z blisko 600 dostawcami, obsługując rocznie prawie 20 tys. sklepów.

– Projekt jest prawdziwym przełomem na rynku FMCG i otwiera niezależnym detalistom nowe możliwości. Nie zamierzamy zwalniać tempa wdrażania innowacji, dzięki którym możemy wspierać naszych klientów. Planujemy uruchomienie kolejnych, nowych funkcjonalności platformy w 2019 roku – powiedział Andrzej Szałowski, dyrektor marketingu w Eurocash Dystrybucja. Nowa platforma Eurocash charakteryzuje się przede wszystkim prostotą i łatwością nawigowania. Zastosowanie ikon ułatwia mniej doświadczonym użytkownikom korzystanie z serwisu oraz znacząco skraca czas szkolenia związanego z jego obsługą. Wersja mobilna platformy umożliwia zarządzanie sklepem oraz współpracą z dystrybutorem bezpośrednio z poziomu smartfona.

Za obszar user experience, stronę graficzną platformy oraz zaprojektowanie aplikacji mobilnej odpowiadały Divante i Uxeria. Realizacja projektu była dla nas wyzwaniem, ponieważ klienci B2B kupują często i regularnie. Ich koszyk jest dużo większy i ma wyższą wartość, niż w przypadku segmentu B2C, dlatego skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na uproszczeniu poszczególnych procesów i ergonomii całego serwisu – powiedziała Małgorzata Rusin, Chief Sales Officer Divante.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij